» آخرین اخبار » گیلان » اردوهای راهیان نور مقابله با جنگ شناختی استکبار است

اردوهای راهیان نور مقابله با جنگ شناختی استکبار است

اسفند ۱۹, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان رئیس بسیج دانشجویی گیلان، با اشاره به نقش برپایی اردوهای راهیان نور در مقابله با جنگ شناختی استکبار گفت: استکبار همواره با ایجاد شبهه‌های مختلف به دنبال ایجاد یاس در جامعه است.

صادق رمضانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی اردوهای راهیان یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان بسیج دانشجویی در دهه‌های گذشته بوده است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه انسان سازی در حوزه‌های مختلف است لذا باید از این دانشگاه معرفت در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کرد.

وی با اشاره به نقش برپایی اردوهای راهیان نور در مقابله با جنگ شناختی استکبار گفت: استکبار همواره با ایجاد شبهه‌های مختلف به دنبال ایجاد یاس در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری دانستند لذا می‌توان از ظرفیت راهیان نور و مناطق عملیاتی در اجرای درست جهاد تبیین بهره‌مند شد.

رمضانی از اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: یکی از اهداف سازمان بسیج دانشجویی برپایی اردوهای راهیان نور به طور مداوم است و در همین خصوص تاکنون دو گروه از دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بیان کرد: در گروه اول اعزام اعزام ۱۴۰، در گروه دوم ۱۰۰ و در گروه سوم که در تاریخ ۲۲ اسفند راهی راهیان نور خواهند شد ۱۵۰ دانشجو حضور دارد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×