» آخرین اخبار » گیلان » جذب نیروهای توانمند برای تحقق اهداف نظام در بنیاد مسکن گیلان به همت جهاد دانشگاهی گیلان

جذب نیروهای توانمند برای تحقق اهداف نظام در بنیاد مسکن گیلان به همت جهاد دانشگاهی گیلان

اسفند ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت:برنامه داریم با برگزاری آزمون در جامعه هدف بومی و توانمندی بالای علمی نیروی انسانی استان بهترین نیروها را جذب کنیم.

حامد دائمی امروز در حاشیه بازدید از آزمون استخدامی بنیاد مسکن گیلان که در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دستگاه های اجرایی درآمد هزینه است و برای انجام عوامل اجرایی به صورت تخصصی در رشته های فنی و حسابداری نیاز به تامین نیرو دارد.

وی افزود: هر گونه جذبی در بدنه بنیاد مسکن باید به صورت آزمون صورت بگیرد و امسال برای اولین بار برای جذب ۶ نفر نیرو آزمون امروز را برگزار کردیم.

دائمی با بیان اینکه برای جذب این ۶ نفر فراخوان داده شد و  ۵۷۸ نفر متقاضی ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: ۲۱ نفر از شرکت کنندگان در آزمون امروز زن و مابقی مرد بودند.

وی تصریح کرد: از این ۶ نفر ۵ نفر در رشته های مهندسی عمران، معمار و نقشه برداری و  یک نفر برای هم حسابدار جذب خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان گفت: از سال های آتی قطعا سهمیه گیلان با توجه به حجم کاری بالا که در بنیاد مسکن تعریف خواهد شد، افزایش خواهد یافت و از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه های تخصصی که صورت خواهد گرفت در جذب نیروهای فنی پیشرو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه داریم با برگزاری آزمون در جامعه هدف بومی و توانمندی بالای علمی نیروی انسانی استان بهترین نیروها را جذب کنیم تصریح کرد: سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با نظم بسیار عالی این آزمون را برگزار کرد و این گامی برای ادامه برگزاری آموزش های موقت و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیروهای بنیاد مسکن در برنامه های سال آتی خواهد بود.

دائمی گفت: علاوه برتفاهم نامه ای که برای ادامه برگزاری آزمون ها و دوره های آموزشی برای نیروهای بنیاد مسکن اجرا خواهد شد، امیدواریم بتوانیم از تجارب علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی گیلان در جهت تحقق اهداف نظام در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره ببریم.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×