» آخرین اخبار » گیلان » بازدید استاندار گیلان از طرح در دست احداث مرکز جامع شبانه روزی چابکسر

بازدید استاندار گیلان از طرح در دست احداث مرکز جامع شبانه روزی چابکسر

اسفند ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، استاندار گیلان در معیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مسئولان شهرستان رودسر با حضور در محل احداث مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر از فرآیند احداث این طرح عام المنفعه سلامت، بازدید کرد. 

اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید با تاکید بر تسربع اجرای احداث مرکز جامعه سلامت چابکسر، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید از پیشرفت و سرعت اجرای این طرح سلامت در چابکسر جلوگیری کند. 

استاندار گیلان با بیان اینکه حق چابکسر نیست که فاقد مرکز درمانی باشد و بیماران به رامسر ارجاع شوند، افزود: باید برای تکمیل این طرح زمانبندی تعیین و همه دستگاه‌ها به جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها همکاری کنند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید کرد: مرکز جامع سلامت و شبانه روزی چابکسر در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر و با زیربنای دو هزار و ۲۷۸ متر در سه طبقه احداث شده است. 

به گفته ارسلان سالاری در طراحی مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر رودسر، پایگاه اورژانس ۱۱۵، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، نماز خانه، سرایداری، درمانگاه عمومی، تمرین زایمان، پانسیون پزشکی، پانسیون پرستاری، سالن کنفرانس، ریاست مرکز، بخش اداری و پانسیون پزشکان دیده شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی برای ادامه اجرای احداث این مرکز جامع سلامت از محل محرومیت‌زدایی خبر و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی سه نوبت کار کردن را جهت تسریع در اجرای و افتتاح این پروژه دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *