» دسته‌بندی نشده » مدیر تیم پیکان: چقدر از داوری ضربه بخوریم و بگوییم عیب ندارد؟/ برادران حیدری حق‌ ما را نمی‌دهند

مدیر تیم پیکان: چقدر از داوری ضربه بخوریم و بگوییم عیب ندارد؟/ برادران حیدری حق‌ ما را نمی‌دهند

اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ 0۰


رضا رهقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازی‌ای که به هیچ عنوان شایسته باخت در آن نبودیم را واگذار کردیم. تیم ما در دقایق ابتدایی کاملا سوار بر بازی بود اما اخراج دروازه بان و ۱۰ نفره شدن، مانع از آن شد که تاکتیک‌های خود را در ادامه پیاده کنیم. البته تصمیمات داور مسابقه در این شکست بسیار تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: از قبل بازی با توجه به اشتباه تاثیرگذاری که بیژن حیدری در بازی با استقلال علیه تیم ما انجام داد، نسبت به انتخاب برادر کوچکترش گلایه داشتیم اما به تصمیم کمیته داوران احترام گذاشتیم و حرفی در این خصوص نزدیم و اقدامی انجام ندادیم. با این حال در طول بازی اتفاقاتی افتاد که دلیل آن را نمی‌دانم.

مدیر فوتبال پیکان  تصریح کرد: در دقیقه ۲۱ خطای هند واضح بازیکن نساجی را داور به جای آنکه پنالتی بگیرد، نادیده گرفت. در فیلم بازی دیدم که زاویه داور مسابقه خوب نیست و شاید صحنه را ندیده، اما سوالم این است که چرا کمک داور با آن زاویه دید خوب به او کمک نکرد؟‌ صحنه ای که درباره آن صحبت می‌کنیم در دید کمک داور دوم بود اما او هیچ اقدامی نکرد و این مسائل ما را حساس می‌کند. از سوی دیگر بازیکن شماره ۷۷ تیم نساجی بعد از دریافت کارت زرد اول، دو بار خطاهایی انجام داد که از نظر ما داور باید کارت زرد دوم را به او نشان می‌داد و اخراجش می‌کرد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

رهقی با اشاره به اشتباهات داوری در بازی های گذشته به ضرر تیمش تاکید کرد:‌ تا چه زمانی باید از داوری ضربه بخوریم و حرف نزنیم؟ کادر مدیریتی و اجرایی، کادرفنی و بازیکنان ما جزو محجوب ترین ها در ایران هستند و حرفی نمی‌زنند اما صبر آدم هم حدی دارد. باور کنید خسته شدیم آنقدر از داوری ضربه خوردیم و گفتیم عیبی ندارد.گاهی اوقات فکر می‌کنیم چون فشاری روی داوران نمی‌گذاریم به همین راحتی حقمان خورده می‌شود.

مدیر تیم پیکان ضمن بیان این موضوع که از پیام حیدری به کمیته داوران شکایت کرده‌اند، گفت: ما شکایت کردیم اما می‌دانیم که حتی پاسخ مان را هم نمی‌دهند. از میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال که جزو افراد تحصیلکرده و کاردان هستند خواهش می‌کنیم فکری به حال داوری ها کنند. شاید داوران فکر می‌کنند پیکان تیمی است که چون در میانه های جدول قرار گرفته، برایش برد و باخت مهم نیست. اما همینجا اعلام می‌کنم که اینطور نیست. 

رهقی افزود: در کارخانه ایران‌خودرو ده‌ها هزار کارگر زحمتکش حضور دارند که تنها دلخوشی شان موفقیت این تیم است. آنها با بردهای پیکان زندگی می‌کنند و هدف ما نیز خوشحال کردن این عزیزان است. حال تیمی که با هزینه ای بسیار پایین بسته شده و با معرفی جوانان به فوتبال گام بزرگی در راستای پیشرفت فوتبال برمی‌دارد، اینطور باید حقش خورده شود؟

وی اضافه کرد:‌الان شرایطی پیش آمده که تیم گل‌گهر سیرجان هم به داوری دیدار با استقلال که از قضا برعهده برادر پیام حیدری بود، گلایه دارند. اینجا وظیفه کمیته داوران بسیار سنگین می‌شود چراکه پیکان و گل‌گهر در هفته بیست و دوم با هم بازی دارند. از فدراسیون فوتبال می‌خواهم یک داور بزرگ و باتجربه را برای این مسابقه برگزینند تا کمترین تنش را شاهد باشیم. داوری که بتواند از عهده این مسابقه بزرگ بربیاید و عادلانه‌ترین قضاوت را داشته باشد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *