» آخرین اخبار » گیلان » آب‌رسانی به ۱۵۰ روستای گیلان توسط سپاه قدس

آب‌رسانی به ۱۵۰ روستای گیلان توسط سپاه قدس

اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه منشأ قدرت جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی، نیروی ایمان قوی، ولایت مطلقه فقیه، مردم سالاری دینی، بسیج و سپاه منشأ قدرت در جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به برنامه رسانه‌ای دشمن به منظور ایجاد جنگ‌ روانی در جمهوری اسلامی گفت: اندیشکده نظام سلطه مدام در حال رصد جمهوری اسلامی هستند و به دلیل اینکه که سپاه پاسداران قدرت محرک جمهوری اسلامی و مردم است به آن از طرق مختلف حمله می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان وحدت میان جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و مردم را بسیار عمیق دانست و افزود: سپاه نماد قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جوانان انقلابی و گام دومی، انقلاب را به سر منزل مقصود خود رسانده و هیچ قدرتی نمی‌تواند بین وحدت سپاه، مردم و انقلاب اسلامی خدشه‌ وارد کند.

عبدالله پور با تأکید بر قدرت بیشتر خون شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: قدرت خون شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از حضور خودسردار  است به طوری که بعد از شهادت ایشان بعد از ۷۰ سال به یک پایگاه نظامی آمریکا توسط جمهوری اسلامی حمله شد که به سبب آن آمریکا از افغانستان خارج شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد دلاری آمریکا در حوزه نظامی بیان کرد: هم‌افزایی گروه‌های مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم بسیار افزایش یافته و تمامی گروه‌های مقاومت در خاورمیانه به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، افزود: مرد عمل و میدان بودن، خالص بودن و اخلاص در کارها از جمله ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد لذا تمامی مدیران باید بدانند که با پشت میز نشستن هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه خود را مکلف می‌داند راهبردهای خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تنظیم کند، گفت: توجه به علم و پژوهش استقلال آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، عدالت، مبارزه با فساد، سبک زندگی از جمله موارد مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب فرمودند مسؤولان به آن توجه کنند.

وی یکی از اهداف استکبار را تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق فضای مجازی دانست و بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال نفوذ فرهنگی به کشور و در بین خانوارهای جمهوری اسلامی است و از این‌ طریق در تلاش برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان مبارزه با فساد دیگر ساده نیست لذا مسؤولان در مبارزه با فساد باید با جدیت عمل کنند در غیر این صورت نمی‌توان مافیای فساد را نابود کرد.

عبدالله پور از آب‌رسانی به ۱۵۰ روستای گیلان خبر داد و تصریح کرد: محرومیت زدایی مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران در جمهوری است و در این راستا به ۱۵۰ روستای گیلان آب‌رسانی،‌۵۰۰ واحد مسکن محرومین احداث، بیش ۵۰ مسکن بازسازی و نیز ۴۷ طرح آب روستائی در گیلان در حال انجام است.

وی اقدامات سپاه قدس گیلان در حوزه اشتغال‌زایی را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: در یک سال گذشته ۳۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی ۱۲ نمایشگاه تشکیل و برای ۵۵۸ نفر با پرداخت تسهیلات ۵۰ الی ۱۰۰‌میلیون تومانی اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کاشت نهال در ۱۰‌ هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس گیلان در حوزه زراعت چوب منتظر مسؤولان نمانده و به منظور توزیع سریع نهال بین مردم، ۱۰ هزار هکتار از اراضی خود را به انجام این کار اختصاص داده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *