» دسته‌بندی نشده » کلنگ زنی کارخانه کمپوست در دهه فجر/باید تلاش کنیم فاصله مردم با مسئولین کمتر شود/استقبال مردم از “میزخدمت” بی‌نظیر بود

کلنگ زنی کارخانه کمپوست در دهه فجر/باید تلاش کنیم فاصله مردم با مسئولین کمتر شود/استقبال مردم از “میزخدمت” بی‌نظیر بود

دی ۳۰, ۱۳۹۶ 4۰

به گزارش گیل سو، سید مهدی رجایی در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار حضوری شهردار و اعضای شورای شهر با مردم در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: میز خدمت در لنگرود به پیشنهاد امام‌جمعه لنگرود برگزار شد که شهرداری و شورای شهر نیز به‌عنوان نخستین نهاد در این شهرستان برای پاسخگویی به مردم اعلام آمادگی کرد.

 

وی بابیان اینکه مراجعات حضوری و استقبال مردم از میز خدمت بی‌نظیر بود افزود: بیش از ۵۰ نفر در مباحت مختلف شهری مراجعه داشتیم که بنده و اعضای شورای شهر و مسئولین واحدهای شهرداری به سؤالات مردم پاسخ دادند.

 

شهردار لنگرود تصریح کرد: آماده‌ایم تا در هرماه میز خدمت در مسجد جامع لنگرود برگزار شود و پاسخگوی سؤالات مردم به‌صورت بدون واسطه باشیم.

 

رجایی با تأکید بر ارتباط بیشتر بین مردم و مسئولین، گفت: شهرداری و شورای شهر لنگرود در نظر دارد تا در هرماه برای پیگیری مشکلات شهر به یکی از مساجد محلات برای دیدار با مردم حضور پیدا کند و در اول و پانزدهم هرماه نیز جلسات مردمی در ساختمان جلسات شورای شهر لنگرود برگزار می‌شود.

 

وی بابیان اینکه باید تلاش کنیم فاصله مردم با مسئولین کمتر شود و ما نیز تلاش می‌کنیم این مهم تحقق یابد، بیان کرد: زمانی که شهرداری لنگرود را تحویل گرفتم ازلحاظ عمرانی در کما وجود داشت و از زمان آغاز به کار تاکنون بالغ‌بر ۱۱۰ هزار مترمربع آسفالت خیابان‌ها و محلات انجام شد که رکورد خوبی در بین سالیان گذشته بود.

 

شهردار لنگرود عنوان کرد: برخی از مناطق و محلات لنگرود بالغ‌بر ۳۰ سال فاقد آسفالت مناسب بود و خدمات آسفالت نیز به محلات نرفته بود که این موضوع نیز انجام شد.

 

رجایی با اشاره به نصب تیر چراغ‌برق در خیابان آزادی و حل مشکل روشنایی معابر، افزود: این خیابان به دلیل راه اصلی اتصال لنگرود به چمخاله و عبور مسافر در طول سال از این مسیر، دارای اهمیت بالایی است که مهندسان شهرداری در حال کار هستند تا این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 

وی گفت: تکمیل گلزار چهار شهید گمنام لنگرود یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری و شورای شهر است که در طی چند سال اخیر تکمیل‌نشده بود که تا دهه فجر جاری گلزار متبرک شهدا نیز به‌صورت کامل تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

شهردار لنگرود بابیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستانی ایجاد کارخانه کمپوست است، افزود: یکی از اقداماتی که در طی چند ماه اخیر تلاش کردیم آن را به ثمر برسانیم ایجاد کارخانه هاضم برای زباله(کمپوست) است که کلنگ زنی آن در دهه فجر با قرارداد ۱۱ میلیارد تومانی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×