» آخرین اخبار » گیلان » بازگشت رشت الکترونیک و صنایع ابریشم به چرخه تولید ماحصل زحمات رسانه است

بازگشت رشت الکترونیک و صنایع ابریشم به چرخه تولید ماحصل زحمات رسانه است

اسفند ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا ثقتی امروز در کارگاه حقوق در رسانه که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران نظام در کنار خبرنگاران هستند گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند و در این راه نقش پررنگی را باید ایفا کنند.

وی با بیان اینکه گیلان استانی رسانه‌خیز است، افزود: اصحاب رسانه در گیلانی دارای نقشی تاثیرگذار هستند، این استان ۴۲۴ رسانه فعال دارد و به لحاظ تعدد رسانه‌های مکتوب، استان هفتم، پایگاه‌های مجازی رتبه سوم و تعدد رسانه‌ها چه مکتوب و چه مجازی رتبه ششم را دارا هستیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نگاه حمایتی و همیاری فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران گفت: گیلان به واسطه تعداد بیمه شدگان جایگاه مطلوبی در کشور دارد. 

ثقتی با بیان اینکه امسال تسهیلات مشاغل خانگی به اصحاب رسانه پرداخت شد، تصریح کرد: باید نظام توزیع آگهی‌های دولتی و غیردولتی عادلانه باشد و جلساتی در این خصوص برگزار شد تا حقی از رسانه‌ای ضایع نشود. 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید یاریگر دولت انقلابی باشند که با آرای مردم بر سر کار آمده است، افزود: شما می‌توانید مشکلات مردم و تولیدکنندگان را به گوش مسؤولان برسانید. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بازگشت رشت الکترونیک و صنایع ابریشم به چرخه تولید را ماحصل زحمات و تلاش‌های جسورانه اهالی رسانه دانست و بیان کرد: رسانه‌ها روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند و برای رساندن صدای مردم به مسؤولین تلاش بیشتری کنند.

ثقتی، فعالیت فرهنگی و سرمایه‌گذاری در استان را نیازمند ایجاد فضای آرام در استان دانست و گفت: نباید اعتماد مردم به دولت خدشه وارد شود و کمک کنید تا فضای همدلی و برادری در جامعه بیش از گذشته حاکم باشد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸
 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *