» دسته‌بندی نشده » کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در لنگرود/درختکاری فقط مختص به‌روز ۱۵ اسفند نیست

کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در لنگرود/درختکاری فقط مختص به‌روز ۱۵ اسفند نیست

اسفند ۱۵, ۱۳۹۶ 6۰

به گزارش گیل سو، سید مهدی رجایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط‌زیست به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان‌ها به شمار می‌رود و اگر محیط‌زیست ما دچار مشکل شود، سلامت جامعه و مسائل اجتماعی و حتی امنیت اجتماعی درخطر می‌افتد.

 

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در ایجاد فضای سبز و حفظ محیط‌زیست گفت: درختکاری فقط مختص به‌روز ۱۵ اسفند نیست بلکه به‌عنوان روزی مختص برای ارزش درخت و شناخت فایده‌های آن است تا توجه خود را نسبت به این نعمت خدادادی بیشتر کنیم.

 

شهردار لنگرود با اشاره به مشارکت شهرداری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود در هفته منابع طبیعی افزود: ۲۵۰۰ اصله نهال از گونه‌های نارنج، کاج، سرو، افرا، بلوط و اقاقیا در هفته منابع طبیعی در حومه شهر لنگرود کاشت می‌شوند.

 

رجایی با تأکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و احیای جنگل‌ها بیان کرد: ما باید در تمامی روزهای سال امانت‌دار منابع طبیعی باشیم و این امر را مختص به هفته‌های خاص ندانیم.

 

وی گفت: آگاهی دادن و آموزش همگانی در این زمینه محیط‌زیست و منابع طبیعی و خدادادی می‌تواند موجب آگاهی بیشتر جامعه و درنتیجه دور ماندن تهدید و تخریب عرصه‌های منابع طبیعی می‌شود.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×