» آخرین اخبار » گیلان » هنرمندان دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت را طراحی کنند

هنرمندان دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت را طراحی کنند

اسفند ۱۱, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از انتشار فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت خبر داد و گفت: هنرمندان تجسمی تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند.

پریسا کرمی در گفت وگو با خبرنگاران، از انتشار فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت خبر داد و اظهار کرد: فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت دو ماه از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، منتشر شد.

وی هدف از فراخوان مذکور را زیباسازی و خلق جلوه ها و نمادهای هویتی مردم گیلان دانست و افزود: فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت با سبک و تکنیک طراحی آزاد است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان،  منتشر شد. با بیان اینکه علاقه مندان و هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی می توانند ایده ها و طرح های خود را به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند، گفت: یک دیوار در عرض ۳.۲۰ متر و ارتفاع سه متر با موضوع کتاب و کتابخوانی و دیوار دیگر در عرض ۱۵ متر و ارتفاع ۱.۸۰ متر با موضوع هویت استانی باید طراحی شود.

کرمی، با تاکید بر لزوم مخاطب پذیری بالای ایده، طرح و ترکیب های رنگی پیشنهادی و برخورداری از قابلیت اجرا، خاطرنشان کرد: رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه‌ای در طرح ها به ویژه عدم تعارض آثار با موازین اخلاقی و قانونی، الزامی است. همچنین رعایت کلیه قوانین مربوط به حق تالیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و باید پاسخگوی کلیه عواقب قانونی آن باشد.

وی با بیان اینکه طرح های ارسالی هنرمندان پس از داوری عودت داده نخواهد شد، عنوان کرد: حضور و نظارت هنرمند در فرآیند اجرای اثر در صورت لزوم مورد تاکید است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به نحوه ارسال آثار، یادآور شد: ارسال آثار فقط از طریق ایمیل فراخوان به نشانی Markazirashtlib@gilanpl.ir و با درج اطلاعات کامل طراح شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ تولد، استان محل سکونت انجام خواهد شد. همچنین فایل هر اثر پیشنهادی با فرمت jpg و با کیفیت بالا ارسال شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×