» دسته‌بندی نشده » قلعه‌نویی: نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم/شرایطی داریم که با تغییر ۱۱ نفر هم به مشکل نمی خوریم

قلعه‌نویی: نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم/شرایطی داریم که با تغییر ۱۱ نفر هم به مشکل نمی خوریم

اسفند ۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: وقتی با تیم صنعت نفت بازی می کنید یک حس خوبی دارید، حسی که می‌دانید فوتبال خوبی بازی می‌کنند از قدیم‌الایام، از جام تخت جمشید بگیر تا زمان آقای قاسم پور و برزگری و … همیشه مردم، فوتبال صنعت نفت را دوست داشتند.

وی افزود: امسال هم همین طور هست، یک تیم بسیار خوب، جوان و باتجربه فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند، مربی بسیار خوبی هم دارند که مربیان جوان و باانگیزه و بسیار خوبی هستند.

قلعه‌نویی اظهار کرد: ما نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم چون برای ما فینال است و اگر می خواهیم در جدول همین ثبات را داشته باشیم و عقب‌تر نیفتیم نیاز داریم که این سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: تیم ما هم از نظر روحی روانی به خاطر بازی خوبی که جلوی پرسپولیس انجام داد در شرایط مناسبی است، هرچند مزد زحمات مان را نگرفتیم ولی آماده بازی هستیم که بتوانیم با یک بازی خوب و روان بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: آنها هم تیم بسیار خوبی هستند، آنالیزشان کردیم. مخصوصا این چند هفته شرایط خوبی را پیدا کردند روند رو به رشدی داشتند و ما هم خدا رو شکر توانستیم از سه بازی هفت امتیاز بگیریم و می‌توانستیم بیشتر هم بگیریم، امیدواریم فردا یک بازی خوب باشد که همه لذت ببرند.

قلعه‌نویی گفت: خوشحالم که مردم الان به فوتبال گل‌گهر علاقه‌مند شدند. این خیلی شاید نکته بسیار مهمی باشد که مردم از فوتبال گل‌گهر سوا از نتیجه لذت می‌برند حالا با همه مشکلاتی که برای ما درست کردند، اول فصل سه ماه من را محروم کردند بعد آمدیم یک ذره شکل گرفتیم هفت امتیاز کسر شد یعنی ظلم در ظلم بود. من در جلسه قبلی هم گفتنم خیلی‌ها از هفت امتیاز می‌گویند ولی ما خیلی بیشتر از هفت امتیاز، امتیاز از دست دادیم. ولی الان داریم به آینده فکر می‌کنیم که بتوانیم فینال‌هایمان را به نحو احسن پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: تیم صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی است مربیان بسیار خوبی دارد در راس آن علی منصوریان که واقعا برای صنعت نفت زحمت می‌کشد کلا وقتی با صنعت بازی داری یاد تماشاچی‌های پرشور این تیم و یاد فوتبال برزیل می‌افتید و یک حس خوبی دست می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص مصدومان و محرومان تیم بیان کرد: تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم و محروم داریم دو بازیکن مصدوم احمد موسوی و تیکدری و دو محروم داریم، ولی خوشحالیم امسال شرایطمان طوری است که اگر یازده نفرمان عوض شود زیاد فرقی نمی‌کند یا اصلا فرقی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پارسال ما در خیلی از پست ‌ها مشکل داشتیم، نمی‌توانستیم جابجایی کنیم ولی الان اگر ما یازده نفر را عوض کنیم خدا رو شکر فرقی نمی‌کند ولی امیدواریم که مصدومان ما هم هر چه زودتر به ما اضافه شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *