» آخرین اخبار » گیلان » برد بسکتبال سپیدرود در روز باخت تیم اول فوتبال شهر رشت

برد بسکتبال سپیدرود در روز باخت تیم اول فوتبال شهر رشت

اسفند ۹, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در روز اول دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور تیم بسکتبال سپیدرود رشت موفق شد در مجموعه ورزشی شهدا رشت از سد پاسارگاد نوین مشهد بگذرد. 

در این مرحله از رقابت ها، تیم‌های بسکتبال سپیدرود رشت، داماشیان گیلان، پاسارگاد نوین مشهد و مهرام شهر قدس حضور دارند که در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند. 

در بازی‌های انجام شده از روز اول این مسابقات، تیم‌های بسکتبال جوانان سپیدرود رشت و پاسارگاد نوین مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود در یک بازی برتر با نتیجه ۵۸ بر ۴۲ حریف خود را شکست داد تا این رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کند. 

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از روز اول این مسابقات، تیم‌های بسکتبال داماشیان گیلان و مهرام شهر قدس رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مهرام شهر قدس با نتیجه ۸۰ بر ۶۸ حریفش را مغلوب کرد. 

برنامه ادامه مسابقات به شرح ذیل است: 
دوشنبه ۹/۱۲
ساعت ۱۵ – مهرام شهر قدس – سپیدرود رشت
ساعت ۱۷ – پاسارگاد نوین مشهد – داماشیان گیلان

چهارشنبه ۱۱/۱۲
ساعت ۱۵ – پاسارگاد نوین مشهد – مهرام شهر قدس
ساعت ۱۷ – داماشیان گیلان – سپیدرود رشت

در مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور، ۳۲ تیم حضور دارند که مسابقات آن‌ها در هفت گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله سوم راه خواهند یافت. 

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت در روزی که کلی از نفرات اصلی خود را به دلایل مختلف از جمله محرومیت و مصدومیت و عدم صدور کارت بازی در اختیار نداشت در زمین نامناسب ماهشهر چهره برتری از خود نشان داد اما بازهم زورش به داور نرسید تا در برابر یک پنالتی داور بر علیه خود و یک‌عدم اعلام پنالتی به سود سپیدرود، مسابقه را واگذار کند. با توجه به نتایج تیم‌ها و دو بازی پی در پی خانگی در هفته دوم و سوم فرصت مناسبی در پیش است تا شاهد یک تیک آف از سپیدرود باشیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *