» دسته‌بندی نشده » عصبانبت سرمربی تیم‌ملی در نشست خبری/ هاشمی: با بسکتبال چه کردیم که همه از آن بد می‌گویند

عصبانبت سرمربی تیم‌ملی در نشست خبری/ هاشمی: با بسکتبال چه کردیم که همه از آن بد می‌گویند

اسفند ۸, ۱۴۰۰ 0۰


*به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مصطفی هاشمی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه در انتخابی جام جهانی گفت: سه هفته بازیکنان تعهد داشتند و جنتلمن بودند و در این فضا آنقدر تحمل کردند که من خجالت زده شدم. اگر این فضای سنگین‌نبود راحت تر می بردیم، اما به نظر من یا مسئولیت را نباید قبول کرد یا باید تا آخر ادامه داد. بازیکنان نشان دادند که بسکتبال ایران می‌توانند خوب باشد و توانایی های فنی خود را بروز دهند. 

* نبود کامرانی با صلاحدید من بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه چرا کامرانی شب قبل از بازی خط خورد؟ گفت: حتما پای او درد می کرد و حتما صلاحدید ما هم بود. من فکر سلامتی او بودم‌ و در این مدت هم به عنوان کاپیتان خیلی حمایت کرد و از او ممنونیم.

*چرا راه نهادهای نظارتی را رفتیم؟

هاشمی با اشاره به اینکه می خواهم حرف های دلم را بزنم گفت: با خانواده بسکتبال چه کار کرده ایم؟ چه تصویری از بازیکنان ما به خاطر اتفاق فرودگاه از آنها بولد شد؟ چه تصویری از رئیس فدراسیونی که اشتباه هم دارد، در جامعه درست کردیم؟ چرا راه نهادهای نظارتی را رفتیم؟ ما خانواده بسکتبال هستیم و باید  حرمت امامزاده را متولی آن حفظ کند.

*در حال نابود کردن بسکتبال هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: در حال نابود کردن این رشته هستیم و چرا باید دیگران برای ما تصمیم بگیرند؟ وقتی مسیری را  رفتیم دیگر چطور می خواهیم در آینده افراد دیگر را کنترل کنیم. رشته های دیگر در مورد ما بد می گویند و مقصر  آن هم خودمان هستیم‌. ما در این رشته بزرگ شدیم و بسکتبال خانواده محترمی است. خیلی ناراحت هستم. آیا من مضحک و معلوم الحال هستم؟ یعنی چی که نوشته اند رئیس فدراسیون و دار و دسته اش؟ این حرف ها یعنی چه؟ یعنی من به عنوان سرمربی تیم ملی و بازیکنان دار و دسته هستیم؟

به گزارش فارس، هاشمی در پایان با ناراحتی نشست را ترک کرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *