» دسته‌بندی نشده » سرمربی سابق بسکتبال ایران: مقابل قزاقستان ناهماهنگ بودیم/ رستم‌پور ثابت کرد انتقاد به حضوردورگه‌ها درست بود

سرمربی سابق بسکتبال ایران: مقابل قزاقستان ناهماهنگ بودیم/ رستم‌پور ثابت کرد انتقاد به حضوردورگه‌ها درست بود

اسفند ۷, ۱۴۰۰ 0۰


محمد مهدی ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست تیم ملی مقابل قزاقستان اظهار داشت: قزاقستان بازی خوبی را به خصوص در کوارتر چهارم مقابل ما انجام داد و شوت‌هایشان به خوبی وارد سبد شد. ما هم دفاع خوبی در واخر مسابقه نداشتیم. در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم، حتی ۱۰ امتیاز هم پیش افتادیم، اما در آخر مسابقه تمرکز خوبی در دفاع نداشتیم و همه چیز به سود قزاقستان تمام شد. باخت تیم ملی و عدم هماهنگی ناراحت کننده بود، اما نقطه عطف این بازی همیت تیمی و یکپارچگی بین اعضای تیم ملی بود.

* ارسلان باید بیشتر استرحت می‌کرد

وی عنوان کرد: اگر در این مسابقه از زمان بازی ارسلان کاظمی کم می‌شد و او می‌توانست استراحت بیشتری داشته باشد، به نفع تیم ما بود. ۴۰ دقیقه در زمین هر بازیکنی را می‌تواند خسته کند و برای ارسلان هم همین اتفاق افتاد. به نظر من او بازیکن بزرگی است و با دقایقی استراحت قطعا می‌توانست کمک بیشتری کند.

* نبود یخچالی تاثیرگذار بود

پیشکسوت بسکتبال در مورد اینکه نبود بهنام یخچالی چقدر تاثیرگذار بود، گفت: نمی‌توان گفت اگر بهنام بود، حتما می‌بردیم، اما بهنام بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و حضور او کمک زیادی می‌کند. با توجه به اینکه مسابقه نزدیک بود، بهنام می‌توانست تعیین کننده باشد.

* سوریه انگیزه زیادی دارد

ایزدپناه در مورد دیدار با سوریه گفت: باید با پیروزی مقابل سوریه این شکست را جبران کنیم. سوریه با توجه به اینکه بازی قبلی خود مقابل بحرین را برده است، انگیزه مضاعفی دارد و با آمادگی می‌آید. این مسابقه هم به اندازه بازی با قزاقستان سخت است و باید با تمام توان بازی کنیم.

* حرکت رستم پور نشان داد انتقاد از حضور دو رگه ها درست بود

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در مورد واکنش تاسف برانگیز مایک رستم پور بازیکن دو رگه سابق تیم لی به باخت مقابل قزاقستان گفت: واقعا حرکت بسیار بدی بود. او چند سالی در تیم ملی ایران بازی کرده بود و باید حرمت نگه می‌داشت که متاسفانه این کار را نکرد و نشان داد انتقادها به حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی درست بود. او باید این حرکت زشت خود را جبران کند. 

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *