» دسته‌بندی نشده » آجورلو: استقلال دو جام قهرمانی می خواهد/از مجیدی کسب ۷۵ امتیاز را خواستم و ایمان دارم او می تواند

آجورلو: استقلال دو جام قهرمانی می خواهد/از مجیدی کسب ۷۵ امتیاز را خواستم و ایمان دارم او می تواند

اسفند ۷, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو در مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: قبلا می خواستم حرف بزنم نیاز به نوشته نداشتم اما الان در استقلال باید مواظب باشم که چیزی نگویم که به اتحاد استقلال آسیب بزند.

وی افزود:چیزی که ما را به اینجا رسانده آرامش است ،شاید در ابتدا کسی باور نمی کرد شرایط اینگونه پیش برود ولی خودمان باور کردیم که می توانیم. ما برای قهرمانی ۱۱ بازی داریم که البته روی جام حذفی حساب کرده و باید ۲ جام بگیریم.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: در این ۴۰ سال سخت ترین شرایط را در ۳ماه اخیر گذراندم. خیلی ها می خواهند استقلال قهرمان نشود. صبح که ووریا را به دفترم دعوت کردم خبرنگاری گفت خیلی سوال دارم ولی به او گفتم مهمترین مساله قهرمانی است. هر کسی بخواهد چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می ایستم.

آجورلو گفت: شب که می‌خواهی بخوابی یک مانع ایجاد می‌کنند صبح که بیدار می‌شوی یک مانع ایجاد می‌کنند و ظهر هم یک مانع دیگر، چه کسانی؟ آنهایی که می‌خواهند استقلال قهرمان نشود اما چرا ما خودمان به آنها کمک کنیم و آتش بیار معرکه شویم.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا این تیم قهرمان می‌شود. مثل خیلی ها نیستیم که در فضای مجازی بگویند قهرمانی از قبل تعیین شده ولی ما در زمین بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌گیریم چون بلد هستیم و این کار را تجربه کرده‌ایم.

آجورلو ادامه داد: قهرمانی مهمترین خواسته هواداران است و من به عنوان خدمتگزار  این عرصه هرگز اجازه نمی‌دهم کسی به آن خدشه ای وارد کند چه کسانی که در داخل هستند و چه کسانی که در خارج هستند. ممکن است وقتی که من به استقلال نیامده بودم همه چیز را بسته بودند تا استقلال را در آسیا شرکت نکند ما آمدیم که مقصر این فرایندها را مشخص کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد:ما باید به تک تک بازیکنان مان کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیازاتی بیاورند که برای اولین بار یک تیم  قهرمان به آن امتیاز رسیده باشد. روز اولی که با فرهاد مجیدی نشستم  به او گفتم ۷۵ امتیاز می‌خواهم، ایمان دارم او می تواندآن را به دست بیاورد. در این راه به کمک شما پیشکسوتان و هواداران نیاز داریم. آنقدر در این سه ماه برای من و اسپانسر مشکل ایجاد کردند که تمایلی ندارم به آن اشاره کنم. البته ما از موانع و مشکلات پیش رو قوی تر هستیم. باور کنید قدرتمان را به شما تحمیل کردیم و باز هم این کار را می‌کنیم که برای ما مشکل سربازی ایجاد نکنید.

ادامه دارد..




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *