» آخرین اخبار » گیلان » شهرداری آستارا در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر

شهرداری آستارا در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر

اسفند ۷, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم شهرداری بندر آستارا موفق شد در هفته نوزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، میزبان خود، خوشه طلایی ساوه را در ورزشگاه چمران · ساوه شکست دهد. 

تیم شهرداری آستارا که پس از حضور پایان رافت کاملا متحول شده، امروز در حالی سومین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد در یک دیدار خارج از خانه پا به میدان مسابقه گذاشته بود. 

تیم متحول شده شهرداری آستارا در هفته‌های اخیر در قامت یک مدعی ظاهر شده که این امر نشان از برنامه‌ها و آرزوهای بزرگ پایان رافت برای تیم زادگاهش دارد که در صورت ادامه این روند می‌توان وی را به اهداف مدنظرش نزدیک‌تر سازد. 

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، فرشید پاداش، جابر نصیری، محمد حسین خسروی، محمد اقدامی، امید صیدالی، جواد آقایی‌پور، محمد آزاد طلب و حبیب افرا را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

شهرداری آستارا نماینده استان گیلان، موفق شد در این دیدار با گل دقیقه ۲۴ «سعید دلاور» پیروز میدان شود. 
شوت بازیکنان ساوه در دقیقه ۸۵ سبب شد تا توپ به دیرک افقی دروازه آستارایی‌ها برخورد کند و نتیجه بازی به همان شکل باقی بماند. 

شهرداری آستارا با این پیروزی، جمع امتیازات خود را به رقم ۲۷ رساند تا با دو پله صعود در رده هشتم لیگ هجده تیمی قرار گیرد. 

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان انزلی، دیگر نماینده استان گیلان در لیگ آزادگان در این هفته میزبان شهرداری همدان بودند که موفق شدند با گل دقیقه ۸۴ «مهدی مومنی» میهمان خود را شکست دهند. 

انزلی چی‌ها با ۴۳ امتیاز، همچنان در صدر جدول قرار دارند و از شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند و شهرداری آستارا نیز با ۲۷ امتیاز خود را به تیم‌های بالای جدول اضافه کرده است و میتواند با همین روند به یکی از مدعیان صعود مبدل شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *