» دسته‌بندی نشده » پلی آف لیگ برتر والیبال| افتضاح ارومیه مقابل پیکان/ تندروان: تحقیر شدم

پلی آف لیگ برتر والیبال| افتضاح ارومیه مقابل پیکان/ تندروان: تحقیر شدم

اسفند ۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از امروز (پنج‌شنبه پنجم اسفند) در سالن فدراسیون آغاز شد و فردا (جمعه ششم اسفند) به پایان می‌رسد. در دومین دیدار امروز تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان پیمان اکبری در پیکان موفق به شکست سه بر صفر نماینده ارومیه شدند تا به دومین برد متوالی خود برابر این تیم دست یابند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با جام سی‌وپنجم خداحافظی کنند. تندروان سال گذشته با هدایت تیم فولاد سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر مردان دست یافت، ولی امسال با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم نهایی قرار نگرفت. از سوی دیگر یکی از جذابیت‌های دیدار امروز دو تیم، تقابل پیمان اکبری که سال گذشته هدایت شهرداری ارومیه را برعهده داشت، با این تیم بود.

بدین ترتیب در یکی از دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر سال ۱۴۰۰ تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت. پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در لیگ برتر ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد.

امیر طلوع‌کیان و بهروز جعفری، ناظران فنی و داوری مسابقه شهرداری ارومیه و پیکان بودند که ۹۰ دقیقه طول کشید. تیم ارومیه در ست نخست یک کارت تاخیر دریافت کرد. همچنین مرتضی اکرمی، محمد آقایی و مسعود یزدان‌پناه به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان میهمان ویژه این دیدار بود. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون نیز از جمله تماشاگران جدال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران بود.

زرینی امتیازآورترین بازیکن شد

حمزه زرینی از پیکان با کسب ۱۸ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم شهرداری ارومیه نیز سعید مصطفی‌وند با ۶ امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم پیکان در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۵ پوئن در حمله، ۱۳ امتیاز در دفاع، ۹ پوئن سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بود.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه نیز در این مسابقه در مجموع ۴۳ امتیاز کسب کرد که شامل ۲۶ امتیاز حمله، چهار دفاع و ۱۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.

تندروان: شکست امروز را هرگز فراموش نخواهم کرد

محمدرضا تندروان باخت امروز تیمش مقابل پیکان را تحقیر خواند و گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر که همه چیز تمام شده دیگر صحبت کردن درباره مسائل فنی درست نباشد. تنها چیزی که در این لحظه می‌توانم بگویم این است که من و تیمم امروز و در این سالن تحقیر شدیم و این اتفاق هرگز از یادم نخواهد رفت. چندی پیش در این سالن روی دست بازیکنان بودم ولی فکر می‌کنم شاید امروز دست‌شان سر خورد و من و تیم‌مان به زمین خوردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: امروز در این سالن تحقیر شدیم ولی امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای مجموعه ارومیه رخ دهد. امروز همه تلاش‌مان را کردیم و نباید این اتفاق به این شکل رقم می‌خورد. بقیه صحبت‌ها را هم انشاالله به موقع خودش خواهم گفت.

وی ادامه داد: من همیشه واقعیت‌ها را می‌گویم و واقع‌بینانه صحبت می‌کنم. به همان اندازه که سال گذشته با قدرت حرف زدم چرا نباید امروز احساس کنم که با این شکست تحقیر شدم؟ من یک مربی‌ام. یک روز تحقیر می‌شوم و یک روز هم قرار است پرافتخار راه بروم. چیزی از ارزش کاری که انجام می‌دهم، کم نمی‌شود. فقط امروز در بدترین شرایط زندگی هستم. مشکلی هم نیست. حتما ریکاوری می‌کنم و برمی‌گردم.

اکبری: دوست نداشتم شهرداری ارومیه حذف شود

پیمان اکبری درخصوص عملکرد تیمش مقابل شهرداری ارومیه، گفت: ابتدا به تیم شهرداری ارومیه خسته نباشید و به تیمم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشت، تبریک می‌گویم. هر دو بازی برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی بود. چون بازنده به جمع چهار تیم راه پیدا نمی‌کرد.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به فراز و نشیب‌های تیمش در لیگ برتر امسال، افزود: امسال مقابل تیم‌های خوب لیگ، اکثرا خوب بازی کردیم. اواخر مرحله گروهی تلاش کردیم که تیم دوم جدول باشیم، ولی قسمت این بود که چهارم شویم و درنهایت دو تیم خوب پیکان و شهرداری ارومیه بهم بخورند. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد بهتر بود. چون حدود یک سال و اندی در تیم شهرداری ارومیه مربی‌گری کردم و دوست نداشتم در این مرحله رو در روی هم قرار بگیریم که یک تیم حذف شود. به هر حال ماهیت ورزش برد و باخت است. خدا را شکر که برنامه‌هایمان در هر دو بازی به نحو احسن پیاده شد و بچه‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به تقابل تیمش با فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: مسابقه با شهرداری ارومیه تمام شد و برای بازی مقابل فولاد مبارکه سپاهان آماده خواهیم شد. سپاهان یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ امسال است که هم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و هم باشگاه بسیار خوبی است. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. نمی‌دانم در چند بازی باید مقابل هم قرار بگیریم ولی امیدوارم در وهله اول رقابتی دیدنی به نمایش بگذاریم و درنهایت هر تیمی که عملکرد بهتری دارد، برنده بازی باشد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *