» آخرین اخبار » گیلان » دومین بازیکن استقلالی به ملوان پیوست

دومین بازیکن استقلالی به ملوان پیوست

اسفند ۵, ۱۴۰۰ 0۰


به خبرگزاری فارس از ملوان بندرانزلی، میلاد شعبانلو هافبک نیم فصل اول مس شهربابک و بازیکن اسبق استقلال با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به ملوان پیوست. 

شعبانلو هافبک طراح ۲۷ساله ی بوشهری، پیش از این سابقه بازی در تیمهای شاهین بوشهر، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد این فصل قرار است که با پیراهن ملوان به میدان برود و در روز گذشته پیش از این بازیکن نیز قوهای سپید با یک بازیکن استقلالی به نام مهدی مومنی قرار داد بسته اند. 

فوتبالی‌ها او را سوپرگلش با لباس مس شهربابک به خیبر خرم آباد می‌شناسند که امسال در جام حذفی این گل زیبا را به تیم خرم آبادی به ثمر رساند. 

او در سال ۹۵ توسط پرویز مظلومی در استقلال رونمایی شد و در دقیقه ۸۲ به جای فرشید اسماعیلی وارد زمینی شد تا او چند دقیقه برای نشان دادن توانایی‌های خود فرصت داشته باشد.

شعبانلو در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه پیوستن به صبا پیش رفه بود اما با تصمیم مظلومی به استقلال برگشت. 

او پس از روی کار آمدن علیرضا منصوریان از استقلال کنار رفت و بارها هم در مورد اینکه از سرمربی استقلال گله‌ای ندارد صحبت کرده است. 

او در مجموع در ۵ فصل فوتبال ایران حضور داشته است و در مجموع توانسته ۱۲۰۰ دقیقه برای تیم‌هایش در لیگ آزادگان و جام حذفی به میدان برود و در استقلال هم شانس زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد. 

قطعا او به ملوان بندرانزلی آمده است که سکوی پرتابی برایش باشد و دوباره به دوران اوجش باز گردد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *