» دسته‌بندی نشده » ربیعی: آلومینیوم و مس در مسیر موفقیت هستند /ثبات عامل نتیجه گیری هر دو تیم است

ربیعی: آلومینیوم و مس در مسیر موفقیت هستند /ثبات عامل نتیجه گیری هر دو تیم است

اسفند ۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد ربیعی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اظهار کرد: متأسفانه دقایقی پیش به بنده اطلاع دادند که پدربزرگم از دنیا رفت و به دلیل احترامی که برای شما قائل بودم در کنفرانس شرکت کردم علیرغم اینکه از لحاظ شرایط روانی خیلی مساعد نیستم.

وی افزود: در خصوص بازی فردا باید بگویم برای مردم اراک بسیار احترام قائلم چراکه افتخار این را داشتم که در مقطعی اینجا کار کنم و جز احترام و معرفت چیز دیگری ندیدم؛ برای تیم آلومینیوم ارزش زیادی قائل هستیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. هر دو تیم مس و آلومینیوم با هم به لیگ برتر صعود کردند و هم سال گذشته و هم امسال توانستند از اعتبار خود دفاع کنند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: فردا بازی خوبی خواهد شد و خوشحالم بازیکنان خوبی که زمان مربی‌گری خودم در آلومینیوم بودند الآن هم در این تیم حضور دارند.

ربیعی بیان داشت: رسول خطیبی این تیم را بسیار آماده کرده است و ما هم به این قضیه واقف هستیم؛ امیدوارم بازی فردا برای هر دو تیم در درجه اول سلامتی داشته باشد و مصدومی ندهند و در صحت کامل بازی را تمام کنند و فوتبال تماشاگرپسندی از آب در بیاید.

وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که این دو تیم خوب نتیجه گرفتند ثبات است چه در حوزه مدیریت و چه در حوزه فنی، ثبات به این دو تیم کمک کرده است و از طرف دیگر سال آخری که این دو تیم در لیگ یک بازی می‌کردند بسیار باکیفیت بودند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: ۵۰ درصد بازیکنان کنونی مس در همان سال در لیگ یک بازی می‌کردند مثل نوشی صوفیانی، مجید نصیری، مهدی حسینی، مهرداد رضایی و محسن آذرباد که اتفاق خوبی است. همین اتفاق در تیم آلومینیوم اراک هم افتاده است. این‌که تا چه زمانی این موفقیت‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد مشخص نیست چراکه هر دو تیم حسرت بلندمدتی کشیدند تا این صعود را تجربه کردند و قدر این موفقیت را می‌دانند. باید این را هم قبول کنیم که تنها دو سال است که در لیگ برتر هستند و باید برای تجربه باشگاه‌داری و حضور در لیگ برتر کمی پخته‌تر شوند.

ربیعی ادامه داد: هر دو تیم در این مسیر در حرکت هستند که می‌تواند نویدبخش سال‌های بعدی برای استمرار درست تیم‌هایی با ریشه و اصالت و با طرفداران بسیار خوب برای آینده و فوتبال کشور باشد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *