» دسته‌بندی نشده » حسین‌زاده: این همه انتقاد از استقلال جایز نیست/اگر کادرفنی راضی نباشد از روی نیمکت تیم را تشویق می کنم

حسین‌زاده: این همه انتقاد از استقلال جایز نیست/اگر کادرفنی راضی نباشد از روی نیمکت تیم را تشویق می کنم

بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیرحسین حسین‌زاده پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز با گلزنی خودش، اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر بعد از ۱۸هفته تیم ما بدون باخت است و بازهم بازی را بردیم. اگر گل زدم زحمات همه بچه ها بوده و خیلی خوشحالم از برد تیم.

وی در مورد شرایط خودش گفت: تنها در دو بازی با گل گهر و فجرسپاسی بیرون بودم. در هفته‌های اخیر در تمام بازی ها در ترکیب بودم. اگر کادر فنی راضی باشد بازی می کنم. اگر راضی نباشند و کمک نکنم، روی نیمکت می‌نشینم و تیمم را تشویق می کنم. فرقی برایم نمی کند.

حسین زاده در مورد اینکه اسکوچیچ او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد اما نتوانست به دلیل کرونا در اردو حاضر شود، اظهار داشت: بدشانسی آوردم و تستم مثبت شد اما تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعد باشم.

وی در مورد اینکه فشارهای زیادی مانند بازیکنان سرباز و حکم گل گهر روی استقلال ایجاد می‌شود و آیا این فشارها روی روند استقلال خلل ایجاد می‌کند، گفت: نه، کار خودمان و هرچه کادرفنی می خواهد را انجام می دهیم. خداراشکر همه بازی ها را می بریم و این همه فشار و انتقاد از ما جایز نیست.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *