» آخرین اخبار » گیلان » تحقق اهداف امروز و آینده انقلاب را مد نظر قرار دهیم

تحقق اهداف امروز و آینده انقلاب را مد نظر قرار دهیم

بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان امام جمعه آستارا خاطرنشان کرد: همانطور که معظم له فرمودند «استمرار انقلاب یعنی هر چه در توان داریم برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کنیم». اینکه ما همه هدف های اکنون و آینده انقلاب را مد نظر قرار بدهیم و این نیازها را به هر شکلی می توانیم تحقق ببخشیم و تامین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه آستارا، با اشاره به سپری شدن نیمه ماه رجب به بیان مجدد فضائل این ماه پرداخت و مومنین را به استفاده از فرصت باقی مانده این ماه ترغیب کرد.

وی با گرامیداشت سالروز قیام مردم مسلمان تبریز در اربعین شهدای قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ۵۶، تصریح کرد: این قیام موجب حرکت رو به جلوی نهضت اسلامی در به ثمر رسیدن خون شهیدان والامقام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

امام جمعه آستارا، با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم مومن و انقلابی تبریز، گفت: یکی از مهمترین و محوری ترین فرازهای فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته، مسئله استمرار انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: همانطور که معظم له فرمودند «استمرار انقلاب یعنی هر چه در توان داریم برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کنیم». اینکه ما همه هدف های اکنون و آینده انقلاب را مد نظر قرار بدهیم و این نیازها را به هر شکلی می توانیم تامین کنیم.

وی پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی در کشور، اقتدار در کشور، تشکیل جامعه اسلامی در کشور و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی دانست که باید برای رسیدن به این اهداف کارهای لازم را در حد توانمان انجام دهیم.

امام جمعه آستارا در خطبه دوم خود به مسائل پیش آمده در اوکراین اشاره کرد و گفت: زیاده خواهی غربی ها در گسترش نقاط تحت قدرت و سیطره خود و ملحق کردن کشورهای بلوک شرق به ناتو، امنیت جهانی را به خطر خواهد انداخت.

وی اضافه کرد: آمریکا این بار با ایجاد جنگ روانی سعی در تحریک روسیه جهت حمله به اوکراین دارد، اما یقینا روسیه در این مسئله حساب شده عمل خواهد کرد و در صورت بروز هر اتفاقی این اروپایی ها و غربی ها هستند که بازنده جدال خواهند بود؛ چرا که از دستیابی به منابع عظیم گاز روسیه محروم خواهند شد.

حجت الاسلام باقری از استقبال باشکوه همشهریان آستارایی در نماز جمعه قدردانی کرد و به آنان قول داد به عنوان امام جمعه بومی و فرزند آستارا، تمام توان خود را برای اعتلای نام و فرهنگ آستارا و رسیدگی به امورات مردم به کار گیرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×