» دسته‌بندی نشده » محمدی: تراکتور همیشه باید جزو ۴ تیم برتر ایران باشد/ نمی‌خواهم دلیل جدایی‌ام از پیکان را بگویم

محمدی: تراکتور همیشه باید جزو ۴ تیم برتر ایران باشد/ نمی‌خواهم دلیل جدایی‌ام از پیکان را بگویم

بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


نادر محمدی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: از بین پیشنهاداتی که داشتم تراکتور را انتخاب کردم، تیمی که هواداران خیلی خوبی دارد و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم در ادامه فصل رتبه بهتری را به دست آوریم. تراکتور، تیم بزرگ و بااصالتی است. هرچند در دو سال اخیر به این وضعیت دچار شده اما قطعا همیشه می‌تواند جزو  ۴-۳ تیم برتر فوتبال ایران باشد. فقط ۳-۲ جلسه با این تیم تمرین کرده‌ام اما شرایط خوب است. رتبه سیزدهم حق تراکتور نیست و مطمئنم به زودی از این جایگاه بالاتر خواهیم آمد. 

وی در خصوص دلیل جدایی‌اش از پیکان توضیح داد: زیاد نمی‌خوهم در مورد این موضوع حرف بزنم، اما امیدوارم پیکان با هدایت مجتبی حسینی بهترین نتایج را کسب کند. در نیم فصل اول حدود ۱۰ بازی برای این تیم انجام دادم اما در ۳-۲ ماه پایانی حضورم در این باشگاه، بنا به دلایلی قصد جدایی داشتم و وقتی این بحث را با باشگاه در میان گذاشتم، چندان برای پیکان بازی نکردم. البته هیچ مشکلی هم با سرمربی و کادرفنی نداشتم.

مدافع تراکتور در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: استقلال تیم خوبی است که در صدر جدول حضور دارد اما در خانه خودمان به مصاف این تیم می‌رویم و دوست داریم هر سه امتیاز را کسب کنیم. 

محمدی در خصوص اینکه در هفته‌های اخیر این بحث مطرح شده استقلال با وجود صدرنشینی چندان زیبا بازی نمی‌کند و آیا این موضوع روی تیم تراکتور تأثیرگذار خواهد بود گفت: این مسائل به ما ارتباطی ندارد اما تیمی که صدرنشین است و بیشتر بازی‌هایش را برده، قطعا خوب تلاش کرده و از موقعیت‌هایش بهترین بهره را برده است.

وی در خصوص اینکه هواداران تراکتور تا چه زمانی باید منتظر بهتر شدن وضعیت این تیم در جدول باشند، گفت: قطعا رتبه سیزدهمی جایگاه تراکتور در پایان فصل نخواهد بود. همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تیم را از وضعیت فعلی خارج کنیم. امیدوارم از فصل آینده هم بار دیگر جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا باشیم.

مدافع تراکتور درمورد استقبال هواداران این تیم از خودش و انتظار آنها برای دیدن پرتاب‌های بلندش، توضیح داد: واقعا آنها در این مدتی که به تبریز آمد‌م به من لطف داشتند. امیدوارم بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم و دل طرفداران پرشور تراکتور را شاد کنم.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *