» آخرین اخبار » گیلان » کشف انبار کالای محصولات تاریخ گذشته در گیلان/ متهمان پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند

کشف انبار کالای محصولات تاریخ گذشته در گیلان/ متهمان پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند

بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت غذایی جامعه هیچگونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: سلامت امنیت غذایی یکی از موارد مهم و مورد تأکید در جامعه است که باید به آن توجه شده و با برهم زنندگان امنیت غذایی برخورد شود.

وی با اشاره به کشف انبار مواد غذایی غیر مجاز و بهداشتی در شهرستان رشت گفت: با بررسی‌های به عمل آمده توسط سازمان تعزیرات حکومتی، کالاهای برگشت داده شده از واحد توزیع به این انبار اغلب تاریخ گذشته بودند ولی سودجویان در یک اقدام متقلبانه و با عنوان سودجویی اقدام به جعل برچسب‌های جدید کردند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، افراد سودجو تاریخ جدید را به محصولات از تاریخ گذشته زده تنظیم و سپس وارد چرخه توزیع می‌کردند ولی متهمان مدعی‌اند هدف آن توزیع این کالاها در بازار نبوده است.

امینی با اشاره به شناسایی ۳۰۰ کارتن از یک شرکت محصولات خوراکی در یکی از انبارهای شهرستان رشت، تصریح کرد: تمامی کارتن‌های ضبط شده از یک شرکت خوراکی خاص است که پس از بررسی‌های به عمل آمده مسؤول پخش و نمایندگی شرکت مورد نظر با تشکیل پرونده و برای طی مراحل بازداشت و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *