» آخرین اخبار » گیلان » ضرورت حمایت از قهرمانان ورزشی استان گیلان

ضرورت حمایت از قهرمانان ورزشی استان گیلان

بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر حمایت از قهرمانان و استعدادهای ورزشی استان، گفت: حمایت‌ از ورزشکاران برای ایجاد انگیزه در قهرمانان و نخبگان ورزشی ضروری است.

جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از ملی پوشان تیراندازی گیلان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تاکید بر حمایت از قهرمانان و استعدادهای ورزشی استان اظهار کرد: حمایت‌ از ورزشکاران برای ایجاد انگیزه در قهرمانان و نخبگان ورزشی ضروری است و ما تلاش می‌کنیم همواره در کنار قهرمانان باشیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان افزود: هیات‌های ورزشی باید برای ارتقای ورزش استان، از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشکاران حمایت ‌کنند و شرایط و امکانات لازم را برای انجام تمرینات با کیفیت ورزشکاران خصوصا ملی پوشان فراهم نمایند.

«سیده زینب طوماری» تیرانداز و مربی رشته تپانچه که از سال ۱۳۹۰ سابقه حضور در اردوهای تیم ملی حضور دارد. همچنین شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ باکو و تهران، حضور در بازی‌های آسیایی رشته تیراندازی سال ۱۳۹۵ از جمله سوابق ورزشی وی می‌باشد؛ طوماری مقام اول مسابقات قهرمانی کشور رشته تپانچه ورزشی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ و همچنین مقام سوم قهرمانی کشور در سال ۹۷ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«سجاد پورحسینی» دیگر ملی پوش گیلانی است که از سال ۱۳۹۶ عضو تیم ملی تپانچه بوده و از سوابق وی می‌توان به مسابقه جوانان جهان زول آلمان ۲۰۱۸(رکورد ۵۷۷ – جایگاه ششم)، مسابقه جهانی مونیخ آلمان ۲۰۱۹(رکورد ۵۸۲ -جایگاه دهم)، مسابقه دانشجویان جهان ایتالیا ۲۰۱۹(رکورد ۵۷۴-مدال برنز)، مسابقه جهانی برزیل ۲۰۱۹(رکورد ۵۷۹-جایگاه دهم)، مسابقه آسیایی قطر ۲۰۱۹(رکورد ۵۷۸-جایگاه ۱۷)، مسابقه قهرمانی اروپا کرواسی ۲۰۲۱(رکورد ۵۷۹)، مسابقه جهانی کرواسی(رکورد ۵۶۶-مدال برنز تیمی) اشاره کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×