» دسته‌بندی نشده » سفیر تهران در دمشق: محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب است

سفیر تهران در دمشق: محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب است

بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و شخصیتهای بسیاری در آن حضور پیدا کردند و گفتند که پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی مسائل بر حق به ویژه فلسطین و سوریه است.

«مهدی سبحانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه امروز دوشنبه به پایگاه خبری العهد گفت که انقلاب اسلامی، به منزله انفجار نور بود و ملت غیور و آگاه ایران، ۴۳ سال پیش، با رهبری یک فقیهِ عالم به تعالیم اسلامی، موفق شد، رژیم شاه را سرنگون کرده و نظام اسلامی جدید را پایه‌گذاری کند.

 

وی تأکید کرد، پیام روشن و شفاف انقلاب اسلامی، «حمایت از مظلومان و حق ملتها در تعیین سرنوشت است؛ به ویژه ملت مظلوم فلسطین… پیام انقلاب و اهداف آن باعث شد که دشمنان از روز نخست پیروزی، با آن بجنگند و برای سرنگونی آن تلاش کنند، ولی این انقلاب تا به امروز پابرجاست».

سفیر تهران خاطر نشان کرد، محور مقاومت، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است؛ این انقلاب، متعلق به مردم فلسطین، سوریه و همه کسانی است که امروز را با ما جشن می‌گیرند.

«سمیر الرفاعی» سفیر فلسطین در دمشق نیز گفت که ملت فلسطین در کنار ملت ایران، این پیروزی را جشن می‌گیرند. وی تأکید کرد که مردم فلسطین، قدردان دولت و ملت ایران و نقش برجسته آن در حمایت از مسئله فلسطین هستند.

انتهای پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *