» دسته‌بندی نشده » شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ 1۰


جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه امروز ـ دوشنبه ـ ۲۵ بهمن ماه در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بار دیگر ماه جدید فرا رسید و هنرمندان پیشکسوت این بار نیز به بهانه تولدشان فرصت ملاقات با یکدیگر را به میزبانی موسسه هنرمندان پیشکسوت پیدا کردند.

این دورهمی‌ها که احتمال داده می‌شد با گسترده‌تر شدن شیوع سویه جدید ویروس کرونا شاید به تعویق بیافتد، امروز ـ دوشنبه ـ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نزدیک به ۳۰ هنرمند در کنار محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، زهرا شمس (عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران) و نرگس معدنی‌پور (ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران) برگزار شد.

ناظر پروتکل‌های بهداشتی، در بدو ورود به باغ زیبا، به همراه ماسک و الکل ایستاده بود و دمای بدن مهمانان را اندازه‌گیری می‌کرد.

تغییر ماسک هنرمندان در بدو ورود به باغ زیبا

در همین ارتباط سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره تأثیر پیک ششم کرونا بر برنامه‌های موسسه به خبرنگار ایسنا گفت: «هنوز ستاد کرونا به ما چیزی اعلام نکرده است. ما جشن را همچنان برگزار می‌کنیم اما با رعایت سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی. هنرمندان از بدو ورود به در ماسکشان را عوض می‌کنند و دستانشان ضدعفونی می‌شود.»

او ادامه داد: «امیدواریم که مشکلی پیش نیاید ولی به هر حال ما تأکید کرده‌ایم که دوستانی که فکر می‌کنند حتی یک ذره مشکلی دارند، اصلا در این مراسم حاضر نشوند. روی این مسئله خیلی تأکید شده و هنرمندان نیز رعایت می‌کنند.»

شمعی برای هنرمندان متولد بهمن

شمعی برای هنرمندان متولد بهمن

ادامه دارد…



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×