» آخرین اخبار » گیلان » دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم روسیه افتتاح شد

دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم روسیه افتتاح شد

بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هم‌زمان با سالروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ۲۲ بهمن‌ماه، دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه با حضور مقامات جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه افتتاح شد.

در مراسم بازگشایی دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، آقای آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، سینچنکو رئیس اتاق بازرگانی آستراخان و معاون آژانس روابط بین‌الملل استانداری آستراخان و تعدادی از بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان روسیه حضور داشتند.

هادی تیزهوش تابان، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: موجب خوشحالی است که تشکل تجاری ایرانیان مقیم آستراخان پس از سال‌ها دوباره شکل‌گرفته و آماده مساعدت و کمک به این شورای تجاری است.

 

مهدی آکوچکیان، سرکنسول ایران در آستراخان نیز در این نشست اظهار کرد: تجار و بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در عین رقابت باید باهم رفاقت داشته باشند و با تشکیل این شورای تجاری متحد شوند و مشکلات و معضلات خود را از طریق این شورا پیگیری کنند.

سینچنکو، رئیس اتاق بازرگانی آستراخان هم در این مراسم با ابراز خرسندی از راه‌اندازی شورای تجاری ایرانیان، اظهار کرد: این شورای تجاری تحت نظر اتاق بازرگانی آستراخان تشکیل‌شده و از اینکه اتاق ایران مکانی را برای راه‌اندازی این شورا تأمین کرده، متشکریم.

معاون آژانس روابط بین‌الملل استانداری آستراخان نیز در این مراسم با بیان اینکه تشکیل این شورای تجاری می‌تواند در تقویت و تحکیم روابط تجاری استان آستراخان و ایران بسیار مؤثر باشد، اظهار کرد: در این راستا قرار است استاندار آستراخان در آینده نزدیک به همراه یک هیئت تجاری عازم استان‌های شمالی ایران شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *