» دسته‌بندی نشده » انقلاب؛ عزّت، عقلانیت، تجلی وحدت ملّی| انسجام آحاد ملّت از نقاط قوّت ۴۳ ساله کشور است

انقلاب؛ عزّت، عقلانیت، تجلی وحدت ملّی| انسجام آحاد ملّت از نقاط قوّت ۴۳ ساله کشور است

بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ 0۰


سیدعلی طاهری عضو فراکسیون روحانیت مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تبریک فرا سیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:‌ امروز ما به برکت از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و همین‌طور فداکاری‌های امام راحل سر سفره انقلاب نشسته‌ایم و امنیت داریم و عزت و پیشرفتی که امروز حاصل شده همگی مدیون این جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس نهم اظهار داشت: انقلاب اسلامی بسیاری از فضلیت‌ها را به منصه ظهور رساند و به وسط میدان آورد. آنچه در کتاب‌ها نوشته شده بود و بیشتر به عنوان مسائل مکتوب تاریخی و مطالعاتی مطرح بود توسط انقلاب وسط میدان آورده شد و در مقابل چشم همگان به اجرا درآمد.

طاهری خاطرنشان کرد:‌ موضوع ایثارگری یکی از فضائلی است که توسط انقلاب در واقع اجرایی شد. این روحیه ایثارگری در میان مردم چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و همچنین تا به امروز در عرصه‌های مختلف این روحیه ایثارگری مشهود بوده است. 

وی افزود: در سیل و زلزله در ماجرای همه گیری کرونا و … شاهد ایثارگری و از خودگذشتگی مردم بودیم که این ایثارگری‌ها صحنه‌های زیبایی را در سطح جامعه به نمایش گذاشت. انسجام و همبستگی که در بین مردم ایران قرار دارد یکی از نقاط قوت ۴۳ ساله کشور است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس نهم اظهار داشت: بعضی‌ها متأسفانه فقط نقاط منفی را می‌بینند البته همه ما ضعف داریم و نظام جمهوری  اسلامی هم مدعی نیست در کار اجرایی خود در طول این ۴۳ سال هیچ ضعفی نداشته اما اینکه ما بی‌انصافی کنیم و فقط نقاط منفی و ضعف را ببینیم کار درستی نیست. 

وی با بیان اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت:‌ در کنار ضعف‌هایی که وجود دارد و باید همه تلاش کنیم و به ویژه اینکه مسئولان در این باره وظیفه دارند و باید تلاش کنند تا ضعف‌ها برطرف شود حتماً لازم است که ویژگی‌های بسیار ارزشمندی که وجود دارد نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *