» آخرین اخبار » گیلان » کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای گیلان/ برف و باران در راه است

کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای گیلان/ برف و باران در راه است

بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تضعیف شده و به تدریج تا ظهر شنبه از استان خارج خواهد شد.

شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری همراه با بارندگی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی دانست و اظهار کرد: رودسر با ۱۱ و اسب وونی با دو درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی افزود: طی امروز تا پیش از ظهر شنبه، یک سامانه بارشی در منطقه فعال خواهد بود که بارندگی و کاهش دما و بارش برف به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها را به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تضعیف شده و به تدریج تا ظهر شنبه از استان خارج خواهد شد.

هادی نژاد تصریح کرد: طی امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق استان بارندگی داریم که به تدریج از اواخر وقت بارش در ارتفاعات و دامنه ها به برف تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه طی فردا در بیشتر مناطق استان بارش داریم، اضافه کرد: این بارش ها در جلگه به صورت باران و در ارتفاعات و دامنه ها به صورت برف است.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: از اواخر وقت جمعه به تدریج کاهش ناپایداری داریم و به تدریج از غرب استان، بارش ها قطع می شود و تا ظهر شنبه سامانه ناپایدار از شرق استان خارج خواهد شد؛ بارش ها می تواند در برخی ساعات به صورت موقت نسبتا شدید تا شدید نیز باشد.

به گزارش ایسنا، دریا طی پنجشنبه و جمعه مواج بوده و برای فعالیت های دریانوردی و صیادی نامناسب است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×