» آخرین اخبار » گیلان » اتمام حجت استاندار گیلان با مدیران بانکی/اجازه بنگاه‌داری به هیچ بانکی داده نمی‌شود

اتمام حجت استاندار گیلان با مدیران بانکی/اجازه بنگاه‌داری به هیچ بانکی داده نمی‌شود

بهمن ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات الغدیر با بیان اینکه رسوبات موجود در تالاب انزلی به یک معضل بزرگ در گیلان تبدیل شده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده رسوبات موجود در تالاب انزلی خریدار داشته و می‌توان از طریق تهاتر آن را به فروش رساند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به نظر مردم در حل بسیاری از مشکلات گفت: مردم اعضای شورا را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده و از آنان انتظار دادند لذا باید یک رضایت نسبی در تعامل با آن‌ها در تصمیم گیری ها ایجاد شود. 

استاندار گیلان نقش روشنگری در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: سفر رئیس جمهور به گیلان پر خیر و برکت بوده و دستاوردهای سفر باید توسط دستگاه‌های مختلف برای مردم بازگو شود زیرا این امر منجر به ایجاد  امید و انگیزه در جامعه شده و آن تصور بی‌رمق بودن مسوولان‌ را نمی‌کنند. 

عباسی مردم را ولی نعمتان نظام مقدم جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: مردم اگر بدانند که مسوولان در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستند به این نظام امیدوار می‌شوند لذا اگر تلاش خود را کردید و به دلایل مختلف نتوانستید کاری انجام دهید از مردم عذرخواهی کنید. 

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه باید مدیریت استان را به چالش بکشند، تصریح کرد: باید با جوانانی که تشنه یادگیری هستند و روحیه مطالبه‌گری و انتقادی دارند جلسات و نشست‌هایی برگزار کنیم تا ما را به چالش کشیده و مشکلات را برطرف کنند. 

نماینده عالی دولت در گیلان با هشدار به بانک‌ها در خصوص‌عدم بنگاه‌داری در گیلان بیان کرد: بنگاه داری بانک‌ها یک آفت در کشور و گیلان است زیرا از این طریق بسیاری از واحدهای تولیدی در گیلان نابود و یا تعطیل شدند لذا اجازه بنگاه داری به هیج بانکی در گیلان داده نمی‌شود.

به گفته عباسی اگر بانکی در بخش تولید فعال نبوده و بنگاه داری کند آن را خراب  و اجازه فعالیت به آن نمی‌دهم و در سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان نیز این اختیار به بنده داده شده و در این خصوص با کسی شوخی ندارم. 
وی با تاکید بر اینکه مدیریت در بین مدیران گیلانی باید جهادی باشد افزود: اگر مدیریت تحولی و جهادی داشته باشید از شما حمایت می‌کنم در غیر این صورت فکر دیگری کرده و روش دیگری را در پیش می‌گیرم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *