» آخرین اخبار » گیلان » اعلام وصول طرح سوال از شهردار رشت برای دومین بار

اعلام وصول طرح سوال از شهردار رشت برای دومین بار

بهمن ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای بار دوم در شورای دوره ششم شهر رشت طرح سوال از شهردار اعلام وصول شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۲۲بهمن تجمع مردم رشت را در میدان شهدای ذهاب شهرداری شاهد خواهیم بود. مردم با حضور همه جانبه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

وی ادامه داد: بار دیگر مردم رشت با شرکت در بزرگداشت ۲۲ بهمن با آرمانهای امام راحل(ره) بیعت و با رهبر فرزانه تجدید بیعت خواهند داشت.

کارگرنیا با بیان اینکه ترافیک رشت افسارگسیخته شده است و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال این وضعیت بدتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ضروری است کارگروه ترافیک در جهت رفع این مشکل اقدام شود.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تعداد دستفروشان در رشت زیاد شده و حتی در خیابان شیک  دو الی سه ردیف بساط کرده اند، تصریح کرد: تردد مردم در بازار رشت سخت شده و مردم بسیار نگران هستند.

وی افزود: برخی از دستفروشان به بهانه بساط اقدام به بزه کاری می کنند.

کارگرنیا ادامه داد: دستفروشان باید ساماندهی شوند و شهرداری باید مشکلات را به حداقل برساند و باید ماموران سد معبر را افزایش دهیم.

رییس شورای اسلامی رشت با اشاره به وضعیت بد پارکهای رشت گفت: سگ های بلا صاحب و حضور ارازل و اوباش و عدم شؤنات حضور برای عموم سخت کرده است.

وی گفت: در پایان جلسه مجددا ۱۱ سوال از شهردار مطرح شد و ۹ نفر از اعضا آن را امضا کردند و شهردار ۱۰ روز فرصت دارد با پاسخ های خود اعضا را قانع کند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×