» آخرین اخبار » گیلان » ۷۰۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌ آزاد شدند

۷۰۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌ آزاد شدند

بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد زهرایی امروز در حاشیه بازدید از زندان‌های گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه به بهترین نحو ممکن در کشور در حال انجام است، اظهار کرد: نهضت رزمایش مواسات با توزیع بسته‌های معیشتی در کشور آغاز و اکنون در غالب سبد خدماتی ۱۵ قسمتی توسط سپاه استان‌ها و بسیج نواحی در کشور به مردم ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به آزادی زندانیان غیر عمد در کشور توسط سپاه پاسداران گفت: آزادی زندانیان غیر عمد یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران بوده و در دهه فجر امسال ۷۰۰ زندانی آزاد می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه امسال در ۹ مرحله زمان‌بندی‌شده است، تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه امسال در ۹ مرحله زمان‌بندی‌شده که دهه فجر مرحله هشتم آن بوده و در دهه فجر امسال یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان را توزیع خواهد شد.

زهرایی همچنین از توزیع ۷۵۰ سری جهیزیه در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: بخشی از کمک‌های مؤمنانه با محوریت نمایندگان اقلیت‌های مذهبی و ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی توزیع‌شده و این روند ادامه‌دار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کاروان جهادی بسیج در دهه فجر گفت: هرساله تعدادی از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی و نداشتن لوازم کمک‌آموزشی از تحصیل بازمی‌مانند به این منظور در دهه فجر امسال کاروان جهادی بسیج راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *