» آخرین اخبار » گیلان » بهره‌برداری از ۴۳ پروژه خدماتی در کوچصفهان

بهره‌برداری از ۴۳ پروژه خدماتی در کوچصفهان

بهمن ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا امام‌پناهی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر بخش کوچصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۲ طرح متمرکز اصلاح شبکه و برق رسانی در کوچصفهان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان که بخشی از این پروژه‌ها در حوزه شهری و همچنین قسمت عمده آن در بخش روستایی به اجرا در آمده که امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه افتتاح همزمان پنج پروژه عمران شهری با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح امروز بود، گفت: این پروژه شامل دور برگردان رودبارکی، روشنایی معابر شهر در پنج نقطه، لوله گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری، احداث پل در گرباسده و پل خیابان توحید رشت آباد که با همت شهرداری لولمان به صورت متمرکز امروز به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت افزود: شش پروژه زیر ساخت مخابرات شامل جایگزینی سوئیچ قدیمی با سوئیچ‌های نوری نسل جدید، بهینه سازی باطری‌های مرکز لولمان، تعویض تجهیزات یکسو کننده مرکز بلسبنه و ارتقا فناوری سه سایت تلفن همراه اول در کوچصفهان و شکار سرا با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز در بخش کوچصفهان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: در پایان افتتاح پروژه‌های امروز، مرکز نیکوکاری امامزاده قاسم(ع) چولاب با همت خیرین راه اندازی شد و از این مرکز که نهمین مرکز نیکوکاری بخش کوچصفهان می‌باشد و جامعه هدف آن رانیز  نیازمندان تشکیل می‌دهند، بازدید نیز بعمل آمد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×