» آخرین اخبار » گیلان » سپیدرود همچنان امیدوار به صعود/تساوی سپیدرود در اسلامشهر

سپیدرود همچنان امیدوار به صعود/تساوی سپیدرود در اسلامشهر

بهمن ۱۷, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود رشت در آخرین دیدار نیم فصل خود با کسب یک امتیاز مقابل اورکی به استقبال دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ دو رفت تا همچنان امیدوار به صعود باشد. 

سپیدرود در روزی که بازی یک گله را برابر میزبان خود به نمایش گذاشته بود و موقعیت‌های پیاپی را توسط مهاجمانش از دست داد به حداقل امتیازات رضایت داد تا برای تیمی بهتر شدن چشم به تدابیر حسن اشجاری در نیم فصل بدوزد. 

سپیدرود با این مهره‌های جوان و مربی متعصبش می‌تواند در پایان فصل یکی از صعود کنندگان به لیگ یک باشد. 
گزارش بازی

دقیقه ابتدایی پاس در عمق میلاد نجفی داخل محوطه جریمه به آرمان مردانی رسید که ضربه کم رمق مردانی را دروازه اورکی مهار کرد. 

دقیقه ۲۶پاس هوشمندانه مبین رضاپور از پشت مدافعان اورکی داخل محوطه شش قدم به پژمان ثباتی رسید و در حالی که با رضا شریفی دروازه بان اورکی تک به تک بود توپ را شریفی با مشت به کرنر فرستاد. 

دقیقه ۲۷کرنر ارسالی روی دروازه اورکی با ضربه سر مهیار نوری با فاصله اندک راهی اوت شد. 

دقایق پایانی نیمه اول شوت سرکش مبین رضاپور را رضا شریفی با نوک انگشت راهی کرنر کرد. 

سپیدرود که در نیمه نخست تیم برتر میدان بود در نیمه دوم هم بدون تغییر وارد زمین شد تا بازی خوب نیمه اول خود را ادامه دهد. 

در ۱۰ دقیقه انتهایی دیدار رضا مبلغ ناصری دروازه بان جوان سپیدرود در موقعیت تک به تک را از محسن سیفی ربود تا نخستین واکنش مهم خود را برای سپیدرود ثبت کند. 

دقایقی پایانی دیدار در موقعیت تک به تک در حالی که مهاجم اورکی از رضا ناصری عبور کرده بود دخالت مهیار نوری توپ را راهی کرنر کرد. 

دقیقه ۹۰اگر کم تحرکی و خودخواهی پژمان ثباتی اجازه می‌داد سپیدرود در نیمه دوم می‌توانست توسط آرمان مردانی و خود ثباتی دروازه میزبان را باز کند. 

حاشیه‌ها این دیدار
در حالی که تا شب مسابقه محل دقیق برگزاری مسابقه نامشخص بود در نهایت این بازی در ورزشگاه شدای اسلامشهر با کیفیت چمنی بسیار نازل برگزار شد و این در حالی بود که عملیات بازسازی نیز در حال اجرا بود، به نحوی که پس از هر ضربه مقدار بسیار زیادی خاک اره و گچ به هوا بلند میشد! 

سپیدرود در این مسابقه از رضا مبلغ ناصری دروازه بان جوان و رده پایه خود استفاده کرد. آیدین مسعودی به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشت و مصطفی زینعلی در حالی که می‌دانست تیمش امروز چقدر به او نیاز دارد به دلایل مبهم و غیر حرفه‌ای از همراهی سپیدرود در این بازی خودداری کرده بود! 

حسن اشجاری بعد از دو جلسه محرومیت کمیته انضباطی این بازی توانست روی نیمکت سپیدرود حضور داشته باشد. 

اغلب بازیکنان ذخیره سپیدرود در این مسابقه همه از میان بازیکنان زیر ۲۳ و پایه بودند و نکته مهم این بود که در میان بازیکنان ذخیره دروازه بان وجود نداشت! علی رضا ربیع زاد، رضا عاشوری، محمد لطفی، علی بیجاری، هومن مسعودی، امیر قلم آرا، امیرمحمد حمزه، ماهان سروی و آرین نصیری نژاد بازیکنان ذخیره سپیدرود در این مسابقه بودند. 

داور در نیمه نخست ۲ دقیقه و در نیمه دوم ۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *