» آخرین اخبار » گیلان » سالروز پیروزی انقلاب جشن بزرگ همه آزادیخواهان است

سالروز پیروزی انقلاب جشن بزرگ همه آزادیخواهان است

بهمن ۱۷, ۱۴۰۰ 0۰


 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب، جشن بزرگ ملی و میهنی نه تنها ملت ایران، بلکه همه آزادیخواهان جهان است و مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می‌گذارند. 

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی نشان از اندیشه‌های انقلابی آنان و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان‌های انقلابی‌ست، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادای دین به انقلاب و نیز فرصتی برای اعلام انزجار از توطئه گران و استکبار جهانی می‌دانند. 

استاندار گیلان با بیان اینکه همواره ملت ایران به ویژه رویش‌های جدید انقلابی با حضور خودجوش در راهپیمایی‌ها و مناسب‌های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: ملت ایران به نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب امید دارند و کسی نمی‌تواند رشته این اتحاد را پاره کند. 

عباسی با اشاره به شیوع موج ششم کرونا و سویه امیکرون در کشور بیان کرد: با توجه به تغییر رنگ برخی شهرها به قرمز و نارنجی، باید در برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر و ۲۲بهمن، صیانت از جان و سلامت افراد را اولویت قرار داد. 

به گفته وی، اراده مسؤولان برگرفته از اراده مردم و اراده مردم برآمده از بینش و اعتقادات قلبی آنان است و باید برنامه‌ریزی‌ها مبتنی بر این موضوع مهم باشد.

عباسی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را ضرورتی مهم در اجرای ویژه برنامه‌ها دانست و افزود: برای برگزاری برنامه ها، تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می‌گیرد. 

فضاسازی‌های مناسب محیطی و انجام فعالیت‌های شایسته فرهنگی از دیگر تأکیدات بود که استاندار گیلان در این جلسه مطرح کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *