» دسته‌بندی نشده » رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:‌ اقتدار کشور قابل مقایسه با ذلّت قبل از انقلاب نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:‌ اقتدار کشور قابل مقایسه با ذلّت قبل از انقلاب نیست

بهمن ۱۵, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز(جمعه ۱۵ بهمن) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بیستم است و انقلابی شگفت انگیز و منحصر به فرد است که تحولات بزرگ را در عرصه بین المللی در پی داشت و مسیر تاریخ را عوض کرد.

وی افزود: تعابیری که در مورد انقلاب اسلامی بیان می شود نه تنها از طرف اندیشمندان مسلمان بلکه از ظرف همه جامعه‌شناسان و سیاستمداران غربی بیان می‌شود و همه اندیشمندان و پژوهشگران به آن اذعان کرده‌اند.

موسی‌پور به نقش دین و خداگرایی در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:‌ هویت تاسیسی انقلاب کربلایی و عاشورایی بودن آن است و این انقلاب برگرفته از حسین(ع) است و هویت غایی آن گفتمان مهدوی است و نقطه قوتش فرهنگ و هویت دینی و به تعبیر رهبر انقلاب غیرت دینی است و همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن هم برای تضعیف نقطه کانونی قدرت یعنی تضعیف دین و هویت و غیرت دینی است.

وی با اشاره به تهاجم تبلیغاتی دشمن گفت:‌ رهبر انقلاب نقطه مقابله با این هجمه را جهاد تبیین و روایتگری می‌دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر اینکه همه کسانی که اهل قلم و سخن هستند در جهاد تبیین نقش دارند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برنامه های چل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ محور برنامه‌ها را جهاد تبیین قرار داده است و در محیط‌های مختلف دستاوردهای انقلاب بیان می‌شود تا نسل جوان ما با این دستاوردها آشنا شود.

موسی پور با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع بلکه قابل افتخار است، گفت: عزت و اقتدار این کشور قابل مقایسه با ذلت قبل از انقلاب نیست.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *