» دسته‌بندی نشده » افشای ارتباط مستحکم شبکه‌های جاسوسی در لبنان با یک مقام نظامی اسرائیلی

افشای ارتباط مستحکم شبکه‌های جاسوسی در لبنان با یک مقام نظامی اسرائیلی

بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ 0۰


یک خبرنگار لبنانی جزئیات جدیدی را درباره بازداشت‌ اعضای شبکه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان فاش کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سنا کجک، خبرنگار و نویسنده لبنانی گفت: شعبه اطلاعات لبنان مأموریت خود را برای انهدام این شبکه‌های جاسوسی از یک ماه پیش به صورت کاملا محرمانه و با هوشیاری زیاد آغاز کرد و مشخص شد که این شبکه‌ها به داخل این شعبه نیز نفوذ کرده‌اند. من از این دستاورد امنیتی لبنان غافلگیر نشدم به این دلیل که اسرائیل در بیشتر کشورهای عربی فعالیت اطلاعاتی دارد.

سنا کجک گفت که اسرائیل مراقب فعالیت وی است و از چند ماه پیش پستی را در صفحه آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل دیده است که حداقل برای کسانی که از امنیت و تفکرات اسرائیل خبر دارند، عادی نیست.

کجک گفت: ادرعی نوشته بود:”کسانی از لبنان و کشورهای عربی برای فعالیت و همکاری با دستگاه موساد با او ارتباط دارند!! و بعد آدرس صفحه موساد را در توییتر و فیسبوک منتشر کرد و گفت: من طرف ذیربط نیستم؛ اما می‌توانید با این صفحه در ارتباط باشید.”

کجک گفت: ادرعی هماهنگ کننده اول برای ارتباط با دستگاه موساد است. سخنان شیرین و گول زننده وی خطاب به جوانان لبنانی و عربی صرفا پست یا سرگرمی نیست بلکه راهی است تا آن‌ها را برای جاسوسی به دام بیندازد.

روزنامه الاخبار لبنان اخیرا فاش کرد، گروه‌های امنیت داخلی لبنان بیش از ۱۵ باند جاسوسی اسرائیلی را که در مناطق مختلف این کشور و حتی سوریه فعالیت می‌کردند خنثی کردند؛ این یکی از بزرگترین عملیات‌های امنیتی است که از سال ۲۰۰۸ در این کشور انجام شده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×