» آخرین اخبار » گیلان » آماری از شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در گیلان

آماری از شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در گیلان

بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰


مدیرکل بنیاد شهید و دفاع مقدس استان گیلان گفت:نسل جوان باید بداند که فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شده است

به گزارش ایسنا، عبداله پاکاری در جلسه کمیته ایثارگران، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه استان گیلان ۶۳ شهید و ۴۵ جانباز در دوران انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، بیان کرد: نقش شهدا در شکل‌گیری و تکوین انقلاب شکوهمند اسلامی ارزشمند است. نهال انقلاب در بهمن ۵۷ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران به رشد خود ادامه داد و به برکت خون هزاران شهید پا گرفت و تناور شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و دفاع مقدس استان گیلان افزود: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، ملت ما مانند همان سال‌ها در تمامی عرصه‌های جهاد و ایثارگری حضوری فعال و موثر دارند.دشمنان این مرز وبوم در صدد آسیب رساندن هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا باید با برگزاری برنامه‌های باشکوه و نشاط آور نقشه شوم آنان را خنثی کنیم.

پاکاری گفت: هدف ارزشمند جشن‌های سالگرد انقلاب، فراهم‌سازی زمینه مشارکت، حضور و نقش‌آفرینی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت مشارکت حداکثری، اتحاد ملی و خودباوری خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان باید بداند که فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با جان و دل این فرهنگ را باور دارند و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانند.
انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×