» آخرین اخبار » گیلان » دهه فجر یادآور اراده پولادین ملت برای در هم شکستن نظام ظلم است

دهه فجر یادآور اراده پولادین ملت برای در هم شکستن نظام ظلم است

بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت دهه فجر با صدور بیانیه ای عنوان کرد: این ایام یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجرِ وَلیالٍ عَشْر…

در ظلمت رژیم طاغوت فجر انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ طلوع کرد و خط بطلانی بر ظلمت و تاریکی رژیم شاهنشاهی کشید و بار دیگر ملت ایران با فداکاری و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) تاریخ ساز شد.

چهل و دو سال پیش غوغایی در این کشور بر پا بود، مردم با تاسی به امام حسین(ع) یک بار دیگر اثبات کردند که پیروزی خون بر شمشیر یک واقعیت تاریخی است و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی یاد شهدا و امام شهیدان را گرامی می داریم و با خون شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم تا آخرین قطره خون پشت سر ولایت روی آرمان های انقلاب پافشاری کرده و به جریان نفوذ که قصد تغییر مسیر انقلاب و استحاله آن را دارند ثابت خواهیم کرد که کشتی انقلاب کما فی السابق به فرماندهی ناخدای خود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طوفان ها را پشت سر خواهد گذاشت و به مقصد اصلی خود که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است خواهد رسید.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

امروز که نهال انقلاب  ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۳ ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل ۴۳ سالگی را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب کرده است‌.

اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه استان گیلان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×