» آخرین اخبار » گیلان » ۴۸۶ پروژه در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

۴۸۶ پروژه در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

بهمن ۱۱, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت از افتتاح ۴۸۶ پروژه با ۱۵۸۱ اشتغالزایی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری این طرح‌ها بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.

حمیدرضا امام‌پناهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب اقتصادی نبود بلکه یک انقلاب فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که امروز در سطح جهان می‌توانیم تاثیر این انقلاب فرهنگی را مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های متنوع و گوناگونی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان رشت پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: امسال همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۴۸۶ پروژه عمرانی در بخش دولتی و خصوصی در شهرستان رشت به بهره برداری می‌رسد.  این پروژه‌ها با هزینه بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار احداث و تکمیل شده‌اند.

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: از این تعداد ۴۶۵ طرح مربوط به بخش دولتی با اعتباری بیش از ۳۰۹ میلیارد تومان و ۲۱ پروژه نیز مربوط به بخش خصوصی با بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان می‌باشد که به بهره‌برداری می‌رسد.

امام‌پناهی این پروژه‌ها در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی، اقامتی و بومگردی، طرح خرد حمایتی را شامل می‌شود، اضافه کرد: این تعداد پروژه ۱۵۸۱ فرصت شغلی ایجاد کرده که ۳۳۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۴۳ نفر نیز غیر مستقیم دارای شغل می‌شوند.

وی افزود: کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل ٢٠٠ واحد با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در مسکن مهر رشت و پروژه ۱۷۰۰ واحدی با ۵۹۵ میلیارد تومان در شهرک سپیدرود رشت انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام جهادی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم به ویژه نسل جدید انقلاب ارائه دهیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×