» دسته‌بندی نشده » خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند

خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند

بهمن ۱۱, ۱۴۰۰ 0۰



رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره گفت: خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند و حماسه مادران و همسران شهداء کمتر از حماسه شهداء و ایثارگران نبوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، دکتر “محمد حاتمی”، در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شد، طی سخنانی با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: حقیر به دلیل این‌که پانزده سال مسئولیت مهمی در صدا و سیما (ریاست سیمای شاهد) را بر عهده داشتم، نامه‌های رد و بدل شده بین مادران و همسران شهداء با شهداء و ایثارگران را برای امر برنامه‌سازی مطالعه می‌کردیم؛ در تمام این نامه‌ها امر مادی وجود نداشت، آنچه سفارش از جانب شهداء می‌شد، استمرار خط ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. همسران شهداء با ایثارگری حق بزرگی بر گردن جامعه دارند. اگر امروز فرزندان شهداء به شکوفایی رسیده‌اند، حاصل زحمات آنان است. ما سلامت، فرهنگ و کمال را باید از خانواده معظم شاهد الگو بگیریم. حماسه مادران و همسران شهداء کمتر از ایثارگری رزمندگان و شهداء نیست. افتخار می‌کنم که مدت زیادی خادم خانواده معظم شاهد بودم و خوشبختانه مسئولان و خانواده معظم شاهد از فعالیت‌های بنده در صدا و سیما راضی بودند.

وی ادامه داد: تاب‌آوری سلامت‌روان جامعه باید افزایش یابد. ما باید الگو شدن آن را از خانواده معظم شاهد بگیریم. حقیر بنیانگذار مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره در بنیاد شهید نیز هستم و امروز در کسوت رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، عرض می‌کنم، موفق‌ترین روان‌شناسان ایران مادران و همسران شهداء بودند. آنچه در روان‌شناسی به عنوان رفتار سالم و شخصیت سالم؛ در رفتار و عمل خانواده معظم شاهد وجود داشت. در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره خیلی از همکاران ما از همسران شهداء، فرزندان شهداء و ایثارگران هستند که در اقصی نقاط ایران به مردم خدمت می‌کنند. ما در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره خادم شما هستیم. هرچه بیشتر از ظرفیت خانواده معظم شاهد و ایثارگران در این مأموریت مهم بتوان استفاده کرد، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×