» آخرین اخبار » گیلان » ابراز خرسندی عضو خبرگان رهبری از رشد فزاینده شاخص‌های سلامت در گیلان

ابراز خرسندی عضو خبرگان رهبری از رشد فزاینده شاخص‌های سلامت در گیلان

بهمن ۱۰, ۱۴۰۰ 0۰


  آیت‌الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه دریافت نوبت سوم واکسن کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه جهت کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: توجه به پروتکل‌های بهداشتی و مسائلی را که در حوزه سلامت جامعه است، ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از پوشش بالای گیلان در واکسیناسیون، گفت: الحمدالله به گزارش مسؤولین بهداشت و درمان، گیلان هم توانست با همه کمبود‌هایی که در زیرساخت‌های بهداشت و درمان وجود دارد، در اجرای سند ملی واکسیناسیون رتبه نخست را در کشور به دست بیاورد.

رمضانی با اشاره به پیشتازی گیلان در پوشش نوبت سوم واکسن کرونا نیز، بیان کرد: این استان حتی نسبت به تزریق نوبت دُز سوم واکسن کرونا با ۳۰ درصد پیشتاز بوده و اکنون در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به فرهنگ متمدن گیلانی‌ها و ارتباط دادن آن با استقبال از واکسن، بیان کرد: طبعاً این به‌واسطه نگاه فرهنگی است که گیلانی‌ها دارند و در تاریخ گیلان هم فرهنگی بودن و توجه به رشد جامعه، از نقطه‌های برجسته‌ای بوده که همواره موردتوجه قرار می‌دادند.

رمضانی با بیان اینکه شاخص‌های بهداشت و درمان در گیلان طی سال‌های اخیر رشد خوب و فزاینده‌ای داشته، تصریح کرد: احداث بیمارستان‌ها و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۳۰ دستگاه اکسیژن ساز از نمونه‌های این اقدامات است ولی درعین‌حال نسبت به نیازی که در این خصوص وجود دارد، باید توجه بیشتری شود و این انتظار خصوصاً از رئیس‌جمهور محترم آیت‌الله رئیسی که همت والایی دارند بسیار به مقام عمل نزدیک است.

وی با ابراز امیدواری از مساعدت ویژه رئیس‌جمهور به گیلان ازجمله حوزه سلامت، افزود: من گمان می‌کنم که ان‌شاءالله این اتفاق مبارک برای گیلان خواهد افتاد و این می‌تواند یک نوع پاداشی از طرف دولت به گیلانی‌ها باشد و ان‌شاءالله ما شاهد رشد در همه ابعاد سلامت در گیلان باشیم.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدوارم ویروس منحوس کرونا کاملاً از جامعه جهانی و خصوصاً ایران اسلامی رخت بربندد، گفت: چراکه وقتی بیماری این‌چنینی پاندمی می‌شود در کل دنیا آثار بسیار منفی را بر جای می‌گذارد که باید از همه جهات در جهت تحقق پیشرفت‌هایی که در این زمینه لازم است تلاش کنیم و خصوصاً ارتباطاتی که همه به آن پایبند و معتقد هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *