» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری گردهمایی شورای فرهنگی عمومی گیلان

برگزاری گردهمایی شورای فرهنگی عمومی گیلان

بهمن ۱۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به برگزاری گردهمایی استانی شورای فرهنگ عمومی استان در اسفند، تصریح کرد: این گردهمایی یک روزه با حضور کلیه اعضای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

رضا ثقتی در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان گیلان از تالار مرکزی رشت و دیدار با کارکنان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه فرهنگ و هنر را مهمترین و اثرگذارترین و ماناترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: باید از این ابزار نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از اهتمام نماینده ولی فقیه در استان در برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای فرهنگی عمومی استان، افزود: طی چند ماه اخیر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان بدون وقفه و با اثرگذاری برگزار شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به برگزاری گردهمایی استانی شورای فرهنگ عمومی استان در اسفند، تصریح کرد: این گردهمایی یک روزه با حضور کلیه اعضای شوراهای فرهنگ عمومی استان از جمله ائمه جمعه و فرمانداران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

ثقتی، با بیان اینکه سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور سخنران این گردهمایی خواهد بود، گفت: برگزاری گردهمایی شورای فرهنگ عمومی اتفاقات خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم خواهد زد.

وی با اشاره به بازگشایی مجدد تالار مرکزی رشت به عنوان نگین انگشتری حوزه فرهنگ و هنر استان و شمال کشور، خاطرنشان کرد: این تالار یک ثروت عظیم فرهنگ و هنری است، زیرا استان گیلان و شهر رشت با کمبود سالن مواجه است.

مدیرکل ارشاد اسلمی گیلان اهالی فرهنگ و هنر استان را سرآمد کشور دانست و بیان کرد: به دنبال فعال کردن صد درصدی ظرفیت تالار مرکزی رشت هستیم.

وی از برگزاری هفته قرآن و عترت در ایام عید مبعث پیامبر اسلام(ص) خبر داد و یادآور شد: این هفته با برش هنری برگزار خواهد شد و هنر را در خدمت نشر و ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی به کار گرفتیم.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز، ذخیره آخرت را مقدم بر ذخیره دنیا دانست و اظهار کرد: بسیاری از ما تمام عمر برای ذخیره دنیا تلاش می کنیم، اما محبوب ترین عمل نزد خداوند ذخیره کردن برای آخرت است.

وی کار برای مردم و تکریم ارباب رجوع را ذخیره آخرت دانست و افزود: مدیران در ارادات و سازمان ها باید زیرمجموعه های خود را به خوبی بشناسند و افرادی که بگمارند که از چهار ویژگی دست پاک، چشم پاک، دانش مدیریت و آگاهی و تخصص برخوردار باشند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×