» دسته‌بندی نشده » گاز ۲۵ اداره دولتی در خراسان رضوی قطع شد

گاز ۲۵ اداره دولتی در خراسان رضوی قطع شد

بهمن ۱۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۴۱ هزار مورد نظارت و بازرسی مصرف گاز در دستگاه‌های دولتی استان انجام شده که این مهم منجر به صدور ۹۴۶ اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز ۲۵ اداره دولتی شده است.

حسن افتخاری اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی از نیمه آذر ماه امسال مطابق بخشنامه ابلاغی معاون رئیس‌جمهور نسبت به تشکیل گشت‌های پایش مدیریت مصرف گاز ادارات و موسسات دولتی استان اقدام نموده است.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح تاکنون ۴۱ هزار بازدید در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی انجام شد که نتیجه آن صدور ۹۴۶ مورد اخطار و قطع گاز ۲۵ اداره دولتی به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بیان کرد: با توجه به گستردگی و ماندگاری جبهه هوای سرد در سطح کشور و افزایش مصرف گاز طبیعی از مدیران دولتی و متولیان انرژی ادارات درخواست می‌شود حتما وسایل گرمایشی سازمان‌ متبوع خود را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

افتخاری تأکید کرد: دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضاهای داخلی و بسته و ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده باشد.

وی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی به صورت ۲۴ ساعته با تشکیل ۵۰ تیم نسبت به پایش و نظارت مصرف گاز ادارات دولتی استان اقدام می‌کند. ادارات دولتی در صورت عدم رعایت صرفه‌جویی و دمای رفاه در مرحله اول اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت عدم اصلاح مصرف در مرحله بعد با هماهنگی استانداری نسبت به قطع جریان گاز آنان اقدام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی افتخاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه گاز طبیعی در تمام شهرها و روستاهای خراسان رضوی پایدار است و به امید خدا و همکاری مردم و مسئولان با رعایت مصرف بهینه گاز امسال هم شاهد عبور گرم از روزهای سرد سال خواهیم بود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×