» آخرین اخبار » گیلان » تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه گذاری طبیعی در گیلان

تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه گذاری طبیعی در گیلان

بهمن ۴, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست میراث فرهنگی گیلان، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و گفت: برای ۱۰ مورد از آنها مجوزهای بدون نام نیز صادر شده است.

ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به ضرورت تهیه‌ بسته‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب و سهولت امور سرمایه‌گذاران، تهیه این قبیل از بسته‌ها با دارا بودن کم‌ترین موانع در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تهیه ۴۴ بسته سرمایه‌گذاری طبیعی در گیلان، افزود: این بسته‌ها شامل عرصه‌هایی از امور اراضی و راه‌ و شهرستازی استان بوده که برای ۱۰ مورد از آنها مجوزهای بدون نام نیز صادر شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه کرد: صدور مجوزهای بدون نام در راستای دستور استاندار به منظور کم‌کردن مراحل بروکراسی اداری بوده و فرصت‌های یادشده با انتخاب سرمایه‌گذار از طریق مراجع قانونی آماده واگذاری به منظور انجام سرمایه‌گذاری بوده که این تحقق این برنامه‌ها نوید ایجاد فرصت‌های شغلی موثر و پایدار را می‌دهد.

جهانی گفت: همچنین ایجاد زیرساخت مناسب به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری در بافت‌های تاریخی موجود در استان با تهیه بسته‌های جدید و شناسایی بافت‌های تاریخی نیز در دستورکار بوده که به زودی این فرصت‌ها از طریق پرتال اداره‌کل در دسترس سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×