» آخرین اخبار » گیلان » مدیریت هوشمند کرونا با جدیت اجرا شود

مدیریت هوشمند کرونا با جدیت اجرا شود

بهمن ۲, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه‌ها به‌صورت جدی اجرایی شود، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش قرار گیرد و با متخلفان، مطابق با قانون برخورد شود.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن، آن بانوی مطهره را الگویی ممتاز در بصیرت و فضایل اخلاقی دانست.

وی با اشاره به شیوع سویه امیکرون در جهان، بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه ها و بخش ها بصورت جدی اجرایی شود.

عباسی جایگاه ممتاز گیلان در واکسیناسیون دز اول و دوم و نیز واکسیناسیون رده های سنی را حاصل هم افزایی مردم با مسئولان خواند و افزود: تلاش شود تا در انجام واکسیناسیون دز سوم نیز جایگاه خوبی را کسب کنیم.

استاندار گیلان، استفاده از ظرفیت روحانیون، چهره های علمی، فعالان فرهنگی و اجتماعی و نیز رسانه های استان برای ترغیب به واکسیناسیون را امری مهم دانست و اظهار کرد: باید الزام حداقل دو مرحله واکسیناسیون جهت حضور در میادین ورزشی، مسابقات، همایش ها و دیگر مجامع عمومی با جدیت اجرا شود.

وی نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را با اهمیت و مهم خواند و به عدم اجرای دقیق این دستورالعمل ها در برخی پروازها و نیز ناوگان برون شهری اشاره و تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش قرار گیرد و با متخلفان، مطابق با قانون برخورد شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×