» دسته‌بندی نشده » سلطانی‌مهر: می‌خواستیم در جام حذفی برای قهرمانی بازی کنیم

سلطانی‌مهر: می‌خواستیم در جام حذفی برای قهرمانی بازی کنیم

دی ۲۷, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد سلطانی‌مهر بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه بازی را واگذار کردیم آن هم در حالیکه می‌خواستیم برای قهرمانی در این جام بازی کنیم اما نشد. در جام حذفی اشتباه کنی گل می‌خوری؛ بعد از گل اول پرسپولیس تیم ما از هم پاشید. بعد از دقایقی به خودمان آمدیم اما در نیمه دوم باز هم مرتکب اشتباه شدیم و گل خوردیم.

وی افزود: جام حذفی هرچه بود برای ما تمام شد. باید دو سال گذشته در لیگ را برای ذوب‌آهن جبران کنیم و در جایگاهی که در شأن و شخصیت ذوب‌آهن است قرار بگیریم. می‌خواهیم تیم را به رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برسانیم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد عملکرد پرنوسان ذوب‌آهن گفت: به نظرم نسبت به دو سال گذشته خوب نتیجه گرفتیم. در دور رفت ۱۸ امتیاز گرفته‌ایم و بازی با نفت آبادان را در فولادشهر می‌خواهیم با پیروزی پشت سر بگذاریم و به تعطیلات برویم. با تصمیم کادر فنی بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد تا ان‌شاءالله همانطور که گفتم ذوب‌آهن به رتبه‌ای تک رقمی برسد و دل هواداران را شاد کنیم. در دو سال گذشته تیم ذوب‌‌آهن نتایج خوبی نگرفته است.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *