» آخرین اخبار » گیلان » گودرزوند چگینی: با بودجه فعلی گیلان مشکلات استان حل نمی‌شود

گودرزوند چگینی: با بودجه فعلی گیلان مشکلات استان حل نمی‌شود

دی ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از فاضلاب رودخانه گوهررود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حل مشکلات عدیده در گیلان نیازمند تخصیص اعتباری قابل توجه است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از دعوت اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی آشنایی با مشکلات عدیده در گیلان و در حوزه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بودجه گیلان در سال ۱۴۰۱ گفت: امیدوارم اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای با استفاده از ردیف و تبصره بودجه تعیین‌ شده برای گیلان را افزایش دهند زیرا با این میزان از ردیف بودجه مشکلات برطرف نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل ناتمامی پروژه‌های عمرانی در گیلان افزود: در سالیان گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم هر روز بر مشکلات گیلان افزوده می‌شد لذا باید این روند در گیلان کاهش پیدا کند.

گودرزوند چگینی از برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی استان گیلان با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این جلسه در استانداری گیلان برگزار شده و بسیار امیدوارم خروجی آن افزایش اعتبارات به گیلان در بودجه سال ۱۴۰۱ باشد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای به مشکلات پسماند سراوان آگاه هستند، تصریح کرد: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات پسماند سراوان و سدهای غرب و شرق گیلان قول مساعدت داده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *