» دسته‌بندی نشده » مبنای بازآفرینی شهری باید مبتنی بر معیارهای میراث فرهنگی باشد

مبنای بازآفرینی شهری باید مبتنی بر معیارهای میراث فرهنگی باشد

اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش گیل سو، فرماندار رودسر روز دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری با بیان اینکه اجرای این طرح امری ضروری و انکارناپذیر است اظهار کرد: معتقدم مبنای بازآفرینی شهری رودسر باید مبتنی بر معیارهای میراث فرهنگی لحاظ شود.

حسین اسماعیل‌پور با تأکید بر اینکه باید دستگاه‌های مرتبط در این زمینه نگاه مسئولانه داشته باشند افزود: برای تحقق طرح بازآفرینی شهری باید نوع نگاه و دیدگاه خود را به شهر تغییر دهیم و این امر مستلزم آن است که کارهای نو، ابتکاری و ماندگار در شهر ارائه دهیم که طبعاً همه این‌ها به روند بازآفرینی شهر کمک شایانی خواهد کرد.

وی بهره‌گیری از تصمیم و خرد جمعی را در تحقق این امر مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در یک پروسه زمانی یک‌ساله طرح بازآفرینی شهری را در رودسر محقق کنیم.

اسماعیل‌پور نقش دستگاه‌های مرتبط علاوه بر میراث فرهنگی، آب، برق و گاز را در ساماندهی و اجرای طرح بازآفرینی شهری مهم برشمرد و گفت: اگر همه دستگاه‌های یادشده به‌طور هماهنگ عمل کنند مطمئناً می‌توانیم به وضعیت نابسامانی و شلوغی شهر خاتمه دهیم.

وی اتخاذ هماهنگی‌های لازم میان مردم و مجریان طرح را مورد تأکید قرار داد و گفت: طبعاً ً بهره‌گیری از این دو ظرفیت از وظایف شورای شهر است.

فرماندار رودسر ایجاد نظم، انضباط و ساختار هماهنگ در نظام شهری را امری بدیهی ذکر و بیان داشت: اگر بتوانیم مطالعه دقیق‌تر و جامع‌تر برای ساماندهی شهر داشته باشیم مطمئناً حصول به نتیجه دور از تصور نخواهد بود.

رضا زنده‌دل شهردار رودسر هم در این نشست گفت: برای بازآفرینی شهری رودسر به بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دومین نشست ستاد بازآفرینی شهری رودسر روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر تشکیل شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×