» آخرین اخبار » گیلان » هویت انقلابی مردم موجب بقای نظام اسلامی است

هویت انقلابی مردم موجب بقای نظام اسلامی است

دی ۹, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان، حضور پرشور مردم در مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تجلی ولایتمداری خواند و گفت: روحیه استقلال‌طلبی و هویت انقلابی مردم، موجب بقای نظام مقدس اسلامی ایران است.

اسدالله عباسی در حاشیه اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در روز تجلی ولایتمداری اظهار کرد: مردم با حضور در صحنه برای عزت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی به میدان آمدند و حمایت خویش را از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبری اعلام نمودند.

وی ادامه داد: این حماسه حضور، دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد و مردم گیلان در هشتم دی و مردم ایران در نهم دی، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و این نشان از آگاهی، بصیرت و روح انقلابی آنان است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تا زمانیکه این روحیه استقلال طلبی و هویت انقلابی در مردم وجود دارد و با جان و دل از ولایت به عنوان یکی از واجبات و تکالیف دینی دفاع می کنند؛ دشمنان نیز جز عقب نشینی و ناامیدی راهی ندارند و عزت نظام، در گرو همین بصیرت و در صحنه بودن است تا انقلاب به اوج شکوفایی برسد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×