» دسته‌بندی نشده » آغاز به کار مجدد داروخانه بیمارستان شهید نورانی تالش

آغاز به کار مجدد داروخانه بیمارستان شهید نورانی تالش

مرداد ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بیمارستان جدید تالش که سال گذشته بصورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد مدتهاست با مشکلات متعددی از جمله عدم فعالیت داروخانه مواجه می‌باشد که مشکلات متعددی برای مراجعه کنندگان بوجود آورده است.

سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته و جذب ۶ نفر، فعالیت داروخانه زیر نظر مدیریت بیمارستان از سر گرفته خواهد شد تا دیگر شاهد تردد و مراجعه بیماران و همراهان آنها به داخل شهر جهت تهیه دارو نباشیم. 

رییس شبکه بهداشت و درمان تالش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اینکه پیشتر داروخانه بیمارستان تالش بصورت خصوصی مدیریت میشد، زمانبر بودن فرآیند تغییر و تحولات مدیریتی و واگذاری آن به بیمارستان و همچین جذب نیرو و پزشک را از عوامل اصلی مشکلات پیش آمده دانست.

 رییس بیمارستان شهید نورانی تالش با تاکید بر آغاز چینش داروهای داروخانه بیمارستان تالش از آغاز فعالیت رسمی آن طی روزهای آینده خبر داده و اظهار امیدواری کرد با آغاز فعالیت این داروخانه دیگر نیازی به تردد شهروندان به داخل شهر جهت تهیه داروها نخواهد بود.

به گزارش فارس، مشکل آنتن دهی موبایل و عدم تکمیل رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی تالش و غیره نیز از دیگر مشکلات این بیمارستان است که بارها مسؤولین بر رفع آنان پیش از افتتاح رسمی و نیز پس از افتتاح تأکید کرده اند اما همچنان مراجعه کنندگان به این بیمارستان باید فشار روانی ناشی از این مشکلات را نیز علاوه بر دردهای خود تحمل کنند.

 

اتتهای پیام/۸۴٠٠۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×